;
coinex

ممکن است گوشی ال‌ جی جی 6 یک تلفن هوشمند ماژولار نباشد

گوشی ال‌ جی جی 6 یک تلفن هوشمند ماژولار نخواهد بود

ممکن است گوشی ال‌ جی جی 6 یک تلفن هوشمند ماژولار نباشد، این خبری است که اخیرا منتشر شده و انتظار آن هم می رفت. در ادامه با ما همراه باشید.

اگر از ایده‌ی تلفن هوشمند ال‌جی جی 5 خوشتان آمده است و امیدوارید که جانشین بعدی آن یعنی جی 6 این ویژگی را گسترش دهد، باید بگوییم که طبق گفته‌ی وب‌سایت کره‌ای ” ای تی نیوز ” گوشی ال‌ جی جی 6 که قرار است جای جی 5 را بگیرد از طراحی ماژولار برخوردار نخواهد بود.

بنا به گزارش‌ها، برخی منابع صنعتی می گویند که جی 6، برخلاف مدل ماژولار یک ساختار یکپارچه دارد. همچنین ای تی اخبار افزود که اجزای مختلف جی 6 مانند بردها و تراشه‌های صوتی با یک طراحی غیر ماژولار در حال آماده شدن هستند.

این گزارش با گفته‌های یکی از مقام‌های رسمی ال‌جی که در ماه سپتامبر درباره‌ی ماژولار بودن این دستگاه در سال آینده بیان کرده بود در تضاد است. به‌طور حتم این شرکت ایده ساخت گوشی هوشمند ماژولار خود را ماه گذشته تغییر داده است. اگرچه باید در نظر داشت که فعلاً نمی‌توانیم درباره هیچ‌چیز مطمئن باشیم.

به گزارش ای تی نیوز، ال‌جی جی 6 چه ماژولار باشد و چه نباشد، تلفن هوشمند مرموزی خواهد بود و دارای ویژگی‌های جدید است که قبل از این هیچ‌ یک از تلفن‌های هوشمند ال‌جی این‌ گونه نبوده‌اند. تاکنون هیچ صحبتی از این ویژگی‌ها مطرح نشده؛ اما می‌توان حدس زد که یکی از این ویژگی‌های جدید جی 6 قابلیت ضد آب بودن آن باشد.

به‌احتمال‌ زیاد گوشی ال‌ جی جی 6 در سه‌ماهه اول سال 2017 رونمایی و منتشر خواهد شد، درست 1 سال پس از منتشر شدن جی 5.

به نظر شما ال‌جی چه اهدافی را برای جی 6 باید اتخاذ کند؟

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر