;
coinex

بر روی گوشی ال‌جی V20 قبل از تولید انبوه 60 هزار تست ایمنی انجام می شود

بر روی گوشی ال‌جی V20 قبل از تولید انبوه 60000 تست ایمنی انجام می شود

بر روی گوشی ال‌جی V20 قبل از تولید انبوه 60000 تست ایمنی انجام می شود تا این کمپانی کره ای مطمئن شود که محصول ارائه شده مشکلی نخواهد داشت. در ادامه با ما همراه باشید.

اگر به دنبال جایگزینی مطمئن برای گلکسی نوت 7 می‌گردید، گوشی ال‌جی V20 می‌تواند گزینه‌ی مناسبی باشد. این تلفن هوشمند دارای دوربین دوگانه و صدای بینهایت باکیفیتی است. یک گزارش منتشر شده از خبرگزاری کره‌ای نشان می‌دهد این گوشی هوشمند که قرار است هفته آینده وارد بازار آمریکا شود، ۶۰٬۰۰۰ آزمایش ایمنی را قبل از تولید انبوه پشت سر گذاشته است.

به دوام و کیفیت این آزمایش‌ها باید اعتماد کرد. ال جی برای آزمایش افتادن تلفن روی اجسام سخت، از یک قطعه فولاد که از مقاوم‌ترین اشیاء است، استفاده کرده و نتیجه‌ی این آزمایش موفقیت‌آمیز بوده است. موبایل ال جی وی 20 توانست سقوط از فاصله‌ی یک متری را تحمل کرده و در عین‌ حال سخت افزارهای آن سالم و قابل‌ استفاده باقی بمانند. آزمایش بعدی، سقوط یک توپ فولادی بر روی نمایشگر تلفن بود که برای بررسی توانی تحمل این تلفن در مقابل وزن یک انسان طراحی‌ شده است.

مونتاژ و سرهم‌ بندی این دستگاه نیز با استفاده از یک سیستم کاملاً جامع انجام می‌شود و حساسیت و کیفیت صفحه نمایش لمسی آن نیز به‌ صورت کاملاً دستی و توسط یک کارمند انجام می‌گردد. سپس دستگاه در آزمون فرکانس رادیویی قرار می‌گیرد. در این آزمایش، ال‌جی تلفن را در میان تعدادی از فرکانس‌های مختلف قرار داده و دستگاه‌های خودکار بررسی خواهند کرد که گوشی ال جی V20 چگونه به یک شبکه و فرکانس مشخص، مانند رومینگ بین‌المللی واکنش نشان می‌دهد.

در حال حاضر که دنیای تلفن های هوشمند در حال بزرگ شدن است و سازندگان این دستگاه‌ها برای کنترل کیفیت محصولاتشان مورد انتقاد قرار می‌گیرند، بسیار دلگرم‌کننده است که می‌بینیم شرکتی همچون ال‌جی، گوشی‌های هوشمند خود را برای کنترل امنیت، دوام  و کیفیت مورد آزمایش‌هایی نظیر این قرار می‌دهد. امیدواریم تمام تلاش‌های ال‌جی برای ساخت V20 ایمن برای مشتریان، بیهوده نباشد.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر