;
coinex

نور، دوربین، حرکت! پخش زنده در اینستاگرام ؛ به زودی محقق می‌شود

پخش زنده در اینستاگرام به زودی عملی خواهد شد. این خبری هیجان انگیز است. در ادامه با ما همراه باشید.

اینستاگرام یکی از قدیمی‌ترین و قدرتمندترین شبکه‌های اجتماعی، همواره در تلاش است تا با نوآوری‌ها و ایده‌های متنوع کاربران خود را راضی نگه دارد. اگر کاربر این شبکه باشید، قطعاً مشاهده کرده‌اید که این کمپانی به طور پیوسته در حال به روزرسانی نرم افزار خود بوده تا آن را بیش از پیش جذاب و کاربر پسند کند. کمپانی اینستاگرام کمی قبل، قابلیت جدیدی تحت عنوان استوری به قابلیت‌های خود اضافه کرد و با وجود اینکه کاربران زیادی را به دلیل تقلید از اسنپ چت از خود متنفر کرد، در طول تنها دو ماه، بیش از 100 میلیون کاربر جدید جذب کرده است. به دنبال موفقیت استوری، به نظر می رسد که اینستاگرام در نظر دارد تا فیلم برداری زنده را نیز به قابلیت‌های خود اضافه کند و بیش از پیش از رقبای خود پیشی بگیرد.

گزارش‌های جدیدی که توسط تی ژورنال منتشرشده، حاکی از آن است که نکات جالبی در بخش قابلیت‌های اینستاگرام وجود دارد. طبق عکس منتشر شده از آیکون‌های بخش استوری اینستاگرام توسط یکی از خوانندگان تی ژورنال، می‌توان کلمه “LIVE” یا “زنده” را مشاهده کرد. به‌هرحال، با اینکه هنوز اینستاگرام، به‌طور رسمی مطلبی درباره فیلم‌برداری زنده اعلام نکرده است، سایر منابع خبری نیز به این موضوع نمی‌پردازند. علاوه براین، خوانندگان اسکرین شات های دیگری از آیکونی تحت عنوان “Go Insta” به اشتراک گذاشته‌اند. با فرض اینکه تمامی این موارد، روشی برای شروع پخش زنده در اینستاگرام خواهد شد، اما هنوز هیچ چیز به صورت رسمی از طرف اینستاگرام اعلام نشده و تمامی نکات حدس و گمان هستند. البته، لازم است بدانید که، این قضیه در نسخه بتا اینستاگرام در نکسوس 6P کشف شده است.

وقتی که اینستاگرام به صورت رسمی امکان پخش زنده را به اپلیکیشن خود اضافه کند، به نظر می رسد که اوضاع بسیار به نفع آن ها خواهد شد. پیش‌تر فیسبوک هم این قابلیت را اضافه کرده بود و با استقبال خیلی خوبی مواجه شده بود. حالا اما وقتی که یک شبکه اجتماعی مانند اینستاگرام که بر پایه اشنراک تصاویر و ویدئو است این قابلیت را اضافه کند، انتظار می رود که استقبال بیشتر از این هم باشد. با وجود این شایعات به نظر می رسد تا عرضه رسمی این قابلیت زیاد نباید فاصله داشته باشیم.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر