;
coinex

معرفی بهترین اپلیکیشن‌ های مدیریت ایمیل موبایل برای دسترسی سریع و آسان به inbox

معرفی بهترین اپلیکیشن‌ های مدیریت ایمیل موبایل برای دسترسی سریع و آسان به inbox

امروزه استفاده از ایمیل بسیار رایج شده است. اکثرا افراد ایمیل های خود را با تلفن همراه چک می کنند. گاهی بسیار ضروری است که فوری فایلی را دریافت نموده و پاسخ دهید. اما خب جستجو در INBOX، یافتن و پاسخ دادن آنها امری زمانبر است. در این میان برنامه های کاربردی برای مدیریت ایمیل ها در موبایل طراحی شده است که   موجب سادگی و سرعت و نیز صرفه جویی در زمان می شود. در این مقاله قصد داریم بهترین اپلیکیشن‌ های مدیریت ایمیل موبایل برای دسترسی سریع و آسان به inbox را به شما معرفی کنیم. با تکرا همراه باشید.

تخمین زده شده است که آمریکایی ها حدود 6 ساعت را در روز صرف مدیریت Inbox می کنند. کارهایی مثل خواندن ایمیل، پاسخ دادن به ایمیل ها و سازماندهی ایمیل ها علاوه بر این که زمان زیادی از شما می گیرد، بلکه پهنای باند شما را هم مصرف کرده که شاید بتوان برای چیزهای دیگری که واقعا نیاز است، استفاده گردد. به هر حال، تعدادی از اپلیکیشن های موبایل که ما با آن ها ایمیل خود را بررسی می کنیم در حال تغییر روش هستند. با این روش ها ما می توانیم پیام ها را با سرعت بیشتری پردازش کنیم و به سراغ انجام وظیفه های مهم تر برویم. این چهار اپلیکیشن‌، بهترین اپلیکیشن‌ های مدیریت ایمیل موبایل هستند. برنامه های کاربردی ایمیل موبایل بسیاری وجود دارد؛ اما در این میان بر اساس بررسی ها این چهار مورد که در ادامه معرفی می کنیم بهترین ها هستند.

بهترین اپلیکیشن‌ های مدیریت ایمیل موبایل :

اپلیکیشن مدیریت ایمیل موبایل Triage

اپلیکیشن مدیریت ایمیل موبایل Triage

همان طور که از نام آن پیداست، تریاژ به شما کمک می کند تا ایمیل ها را به سرعت مرتب سازی و اولویت بندی کرده و بتوانید توجه بیشتر خود را به پیام هایی که بیشتر به آن ها نیاز دارید، اختصاص داده و ابتدا پاسخ ایمیل های مهم تر را بدهید. این برنامه کاربردی همه ایمیل ها را به طور همزمان در یک قالب کارت نمایش می دهد که از نمایش آنها در یک لیست بر اساس زمان، بهتر است. پس شما می توانید به طور مجزا بر روی هر ایمیل تمرکز نمایید. اگر یک پیام نیاز به پاسخ فوری داشته باشد از همان قسمت قالب کارت می توانید پاسخ آن ایمیل را بدهید. اگر پیام را به سمت پایین بکشید، آن پیام به صورت خوانده نشده باقی می ماند و می توانید آن را در INBOX نگه دارید و یا با کشیدن آن به سمت بالا، آن را به آرشیو منتقل کنید.
تریاژ به این معنی نیست که مرتب کلاینت ایمیل تان را جایگزین کنید؛ شما نیاز خواهید داشت که به هر پیام دسترسی داشته باشید تا خارج از Triage آن را پردازش کنید. اما این سلامت ایمیل های صندوق دریافت شما را از بین می برد، Triage درمان این مشکل است.
این اپلیکیشن از سرویس های Gmail, Yahoo! Mail, iCloud و بسیاری از سرویس های دیگر از طریق IMAP پشتیبانی می کند. این برنامه کاربردی فقط برای iOS و با قیمت 3 دلار عرضه شده است.

اپلیکیشن مدیریت ایمیل موبایل Inboxcube

اپلیکیشن مدیریت ایمیل موبایل Inboxcube

یکی از خسته کننده ترین کارها بالا و پایین کردن صندوق دریافت ایمیل ها برای یافتن یک پیوست است که شدیدا در حال حاضر به آن نیاز دارید. برنامه کاربردی مدیریت ایمیل Inboxcube با قرار دادن همه پیوست های شما در یک محل این تلاش های سخت را از بین می برد و به سادگی می توانید هر نوع محتوایی که نیاز دارید را فورا بیابید. Inboxcube، ایمیل های شما را بر اساس نوع فیلتر کرده و در یک نمایش بصری ارائه می کند. برنامه مدیریت ایمیل Inboxcube ، INBOX شما را به صورت شبکه ای از مکعب ها نمایش می دهد و هر مکعب مربوط به یک نوع خاص از پیوست ها است مانند: پی دی اف ها، اسناد، لینک ها، مخاطبان و …. اگر شما چندین اکانت ایمیل دارید، پیوست ها برای تمام آنها در مکعب مربوطه اش ذخیره می شود. زمانی که شما به دنبال نوع خاصی از محتوا هستید، فقط باید به مکعب معین شده ضربه بزنید. آنگاه پیش نمایش همه پیوست های موجود در آن مکعب را به صورت بند انگشتی خواهید دید. هم چنین شما می توانید از نوار جستجو که در بالای هر مکعب ظاهر شده است نیز آن چه را که نیاز دارید، جستجو کرده و بیابید. این برنامه مدیریت ایمیل رایگان است و قابل نصب بر روی موبایل های با سیستم عامل iOS است.

اپلیکیشن مدیریت ایمیل موبایل WeMail

اپلیکیشن مدیریت ایمیل موبایل WeMail

در نگاه اول WeMail به یک Inbox معمولی شبیه است. اما واقعا این برنامه، مدیریت ایمیل پیام های شما را توسط فرستنده مرتب می کند؛ بنابراین شما رشته ای از پیام ها را خواهید داشت. اما خوب دسته بندی آن معمولی نیست. به قول توسعه دهندگان این برنامه کاربردی، شما می توانید اندازه اینباکس را حتی بیشتر از نصف کاهش دهید. از دیگر مزایای این برنامه مدیریت ایمیل که یکتاست، این است که به شدت در زمان شما نسبت به دیگر برنامه های مدیریت ایمیل موبایل صرفه جویی می کند. برنامه مدیریت ایمیل WeMail این امکان را به شما می دهد که با صدای خود به ایمیل ها پاسخ دهید و یا یک ایمیل صوتی بسازید. اپلیکیشن WeMail را می توانید رایگان دانلود کنید. این برنامه برای موبایل های با سیستم عامل اندروید است و بدون شک یکی از بهترین اپلیکیشن‌ های مدیریت ایمیل موبایل است.

اپلیکیشن مدیریت ایمیل موبایل Hop

اپلیکیشن مدیریت ایمیل موبایل Hop

مانند برنامه مدیریت ایمیل موبایل WeMail این برنامه نیز پیام ها را بر اساس زمان ارسال آنها نمایش می دهد. تمام مبادلات ایمیل در یک صفحه و مثل حباب های گفت و گو در چپ و راست صفحه، مانند آنچه در تصویر مشخص است، نمایش داده می شود. فایل های الحاقی نیز در همان جا نشان داده می شود. طراحی HOP در بهره وری شما اثرات آنی زیادی دارد. از جمله مواردی که در طراحی این برنامه باعث کارآمدتر شدن آن شده، می توان به موارد زیر اشاره کرد:
تمام پیوست ها به صورت باز شده ارائه می شوند و شما می توانید فورا ببینید که چه چیزی پیوست شده است.
تصویر فرستنده، جایگزین آدرس ایمیل او شده تا شناسایی سریع تر شود.
رابط آن طوری طراحی شده که شما پاسخ ایمیل ها را سریع تر و خلاصه تر و غیر رسمی تر دهید.
شما می توانید اعلان ها را برای انواع مختلف پیام ها و مخاطبان شخصی سازی کنید تا مدام تلفن همراه خود را چک نکنید.
این برنامه مدیریت ایمیل رایگان است و برای iOS و اندروید عرضه شده است و البته یکی از بهترین اپلیکیشن‌ های مدیریت ایمیل موبایل !

 

منبع: pcworld

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر