;
coinex

اپلیکیشن Skype Room برای سرفیس پرو 4 بر روی فروشگاه ویندوز قرار گرفت

اپلیکیشن Skype Room برای سورفیس پرو 4 بر روی فروشگاه ویندوز قرار گرفت

 اپلیکیشن Skype Room برای سرفیس پرو 4 ( Surface Pro 4 ) در فروشگاه ویندوز عرضه‌ شد. در ادامه با تکرا همراه باشید.

با اپلیکیشن Skype Room و همچنین قدرت ویندوز 10، گروه‌های اقتصادی می‌توانند با اینکه هر یک در موقعیتی متفاوت هستند، جلسات خود را به راحتی به گونه‌ای برگزار کنند که گویی همگی در یک اتاق قرار دارند. این افراد می‌توانند جلساتی را ترتیب داده، محتوا به اشتراک بگذارند و همچنین به برقراری تماس با دیگران بپردازند. با توانایی‌های این اپ و همچنین داشتن یک تبلت سرفیس پرو 4 در هر مکانی می‌توان جلسه برگزار کرد.

شرکت‌های ثالث مانند Logitech، Polycom و Creston درحال توسعه داک هایی هستند که قابلیت‌های این اپلیکیشن را افزایش می‌دهد. در اغلب اوقات، این داک ها از طریق کابل‌های USB، HDMI و غیره به تبلت های سرفیس پرو وصل می‌شوند. داک های ساخت شرکت Creston قیمتی معادل 1.199 دلار را دارا هستند و بر اساس اخبار منتشر شده، این داک ها قبل از پایان سال جاری میلادی عرضه خواهند شد. محصولات شرکت Logitech هم به‌زودی به بازار می‌آیند و داک های ساخت شرکت Polycom که نام آنها سری MSR است و برای سیستم Skype Room ساخته‌شده‌اند، در فصل اول سال 2017 عرضه خواهند شد. کمپانی مایکروسافت در این باره می‌گوید:

” سیستم اسکایپ روم  یک Skype کامل را که به صورت اختصاصی برای جلسات اقتصادی تعبیه شده است را برای کاربران فراهم می‌آورد که ویدئوها و صداها در این تماس‌ها باکیفیت بالای HD برای اینکه شما حس یک جلسه واقعی را داشته باشید، در نظر گرفته شده است. این سیستم به گونه‌ای کار می‌کند که این حس را به شما القا کند که انگار در یک مکان قرار دارید. با این سیستم شما می‌توانید به راحتی به این جلسات اضافه‌ شده، تماس بگیرید، به خوبی محتوای خود را به اشتراک بگذارید و همه اینها تنها با لمس صفحه نمایش تبلت خود انجام می‌گیرد. جلسات خود را به راحتی در هر مکانی که دوست دارید برگزار کنید.” 

ملاقات‌هایی که با Skype انجام می‌گیرد، تماس‌های صوتی و تصویری و ویدئو کنفرانس‌ها را تا 250 نفر که با استفاده از لپ تاپ و یا فبلت و گوشی‌های هوشمند خود که به این اپ دسترسی داشته باشند فراهم می‌کند. استفاده از یک یادآور تاریخ، یک یادآور جلسه تنها با یک ضربه بر روی جلسه پشتیبانی می‌شود.

اگر شما یک مسئول آی تی در شرکت خود هستید و یا علاقه دارید که با اضافه کردن سرویس‌های اینچنینیخود را در موقعیت شغلی‌تان تثبیت کنید، بر روی این لینک کلیک کنید تا اطلاعات کاملی را در مورد سیستم Skype Room داشته باشید.

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر