;
coinex

آیا تولیدکنندگان تلفن همراه در اندونزی سال آینده تلفنی خواهند ساخت؟

تولیدکنندگان تلفن همراه در اندونزی

آیا تولیدکنندگان تلفن همراه در اندونزی سال آینده تلفنی خواهند ساخت؟ برای پاسخ به این پرسش با ما همراه باشید.

همان‌طور که به سال 2017 نزدیک می‌شویم، نگرانی‌ها حول آینده فناوری در کشور اندونزی افزایش می‌یابد. قرار است با شروع ماه ژانویه، قانونی در این کشور آسیایی اجرا شود مبنی بر این که گوشی‌هایی که از نسل چهارم اینترنت استفاده می‌کنند باید دارای برچسب ” ساخته شده در اندونزی ” را داشته باشند.

دولت می‌خواهد شرکت‌هایی که درزمینه ی فناوری فعالیت می‌کنند، فناوری‌های خود را وارد بازار گوشی های هوشمند کنند اما نه به هر شکلی. آنها برنامه دارند قدرت تولید داخلی این کشور در زمینه تلفن های هوشمند را تا حداقل 30% افزایش دهند. این امر شامل سخت‌افزار ، نرم‌افزار و یا مخلوطی از هر دو است.

دیگر دولت‌ها و مؤسسات فناوری در مورد این استانداردهای جدید ابراز نگرانی کرده‌اند و فکر می‌کنند که این تصمیمات ممکن است بیش‌ از پیش به این کشور ضربه بزند. از طرفی بسیاری از تولیدکنندگان تصمیم گرفته‌اند که در این بازار کسب‌وکاری نداشته باشند. اتاق بازرگانی آمریکا می‌گوید:

” ما می‌ترسیم که این رویکرد مقرراتی اتخاذ شده، باعث محدود کردن دسترسی به فناوری‌های جدید، افزایش هزینه ارتباطات در کشور اندونزی و تحریک بازارهای گوناگون گوشی های موبایل شود و همچنین عواقب ناخواسته‌ای را به دنبال داشته باشد.”

اما سؤال اینجاست که چرا نباید برای ساخت تلفن به اندونزی برویم؟ عوامل زیادی در این امر تأثیرگذار هستند. اما مسائل مالی مهم‌ترین آنها نیست. برخی از شرکت ها نگران عدم وجود یک زنجیره‌ی تأمین مطمئن برای تولید دستگاه‌های تلفن همراه باکیفیت بالا در اندونزی هستند.

نیاز به گفتن نیست که همه شرکت‌ها این موضوع را اتفاقی بزرگ قلمداد می‌کنند. می‌دانیم که لنوو و موتورولا راهی برای تطبیق خود با این مقررات جدید دولت اندوزی پیداکرده‌اند که این خود یک امر بسیار مهم است. آیا دیگر تولیدکنندگان نمی‌توانند همین روش را اتخاذ کنند؟ پاسخ روشن است، اگر پولی در میان باشد این کار را خواهند کرد.

.

منبع : androidauthority

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر