;
coinex

جزئیات بیشتر و تازه‌ تری از گوشی گلکسی C9 pro منتشر شد

جزئیات بیشتر و تازه‌ تری از گوشی گلکسی C9 pro منتشر شد

در این مقاله سعی داریم جزئیات بیشتر و تازه‌ تری از گوشی گلکسی C9 pro را در اختیار شما قرار دهیم. در ادامه با ما همراه باشید.

سامسونگ به تازگی از گوشی گلکسی C9 در چین رونمایی کرده است، همچنین روز قبل از رونمایی لیستی از عکس‌ها و جزئیات این گوشی هوشمند در فضای مجازی منتشر شد. این گوشی جدید، قوی‌ترین گوشی در میان گوشی‌های سری C سامسونگ به شمار می‌رود. از مشخصات این گوشی می‌توان به صفحه نمایش 6 اینچی فول اچ دی سوپر آمولد (Super AMOLED)، پردارنده Snapdragon 653 ، اسکنر اثر انگشت و 16 مگاپیکسل دوربین عقب و جلو اشاره کرد.

گلکسی سی 9 پرو اولین گوشی هوشمند سامسونگ است که دارای 6 گیگابایت رم خواهد بود. البته در هر زمان می‌تواند 2 گیگ رم در دسترس داشته باشد، همچنین با استفاده از خالی کردن حافظه ای که به نور اختصاص داده شده است، می‌تواند به 3 گیگ حافظه آزاد دسترسی پیدا کند. بدین ترتیب می‌توان گفت که دراین حالت 4 گیگ رم نیز کافی است؛ اما زمانی که دیگر تولیدکنندگان و رقبا در این زمینه، در حال تولید گوشی‌های هوشمند با رم 6 گیگابایت هستند، منطقی به نظر می‌رسد که سامسونگ نیز برای ماندن در عرصه رقابت، دست به تولید مشابه بزند.

طراحی‌ خطوط آنتن این گوشی نیز دچار تغییرات شده و زبان طراحی آن جدید شده است. سه خط مستقیم در بالا و پایین پشت گوشی قرار گرفته و همچنین تکنولوژی آنتن درون پوسته یا کاور گوشی، باعث بهبود عملکرد آنتن دهی گوشی شده است و البته آن را زیباتر ساخته است. رایط کاربری این گوشی بسیار روان و حسگرها قوی‌تر و هوشمندتر شده‌اند. این گوشی از رابط کاربری Grace استفاده می‌کند تا نرم‌افزارهایی که با گلکسی نوت 7 منتشر شده‌اند را نیز پردازش کند.

گوشی گلکسی C9 pro در شمال چین با قیمت 400 دلار به فروش می‌رسد؛ اما هنوز کاملاً مشخص نیست که این گوشی هوشمند چگونه و کی در بازارهای دیگر منتشر و عرضه خواهد شد.

منبع : sammobile

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر