;
coinex

بسیاری از دارندگان گوشی‌های نوت 7 از شرکت سامسونگ شکایت کردند

دارندگان گوشی‌های نوت 7 از شرکت سامسونگ شکایت کردند

بسیاری از دارندگان گوشی‌های نوت 7 از شرکت سامسونگ شکایت کردند؛ و به نظر می رسد که کابوس های این شرکت همچنان ادامه دارد. در ادامه با تکرا همراه باشید:

اتفاقی بود که دیر یا زود رخ می‌داد، بنابراین خبرهای مبنی بر اینکه دارندگان گوشی‌های سامسونگ گلکسی نوت 7 در کشور کره جنوبی تصمیم گرفته‌اند علیه شرکت سامسونگ، پرونده قضایی تشکیل دهند، زیاد هم تعجب‌برانگیز نیست، به‌خصوص زمانی که ما همین چند روز پیش خبری در مورد شکایت کاربران آمریکایی از این شرکت را برای شما منتشر کرده بودیم.

بااین‌حال، برخلاف برخی از پرونده‌های حقوقی در ایالات‌متحده که به دنبال جبران خسارت خود هستند و میلیون‌ها دلار غرامت را از شرکت سامسونگ طلب می کنند، به نظر می‌رسد که صاحبان گوشی‌های نوت 7 در کشور کره جنوبی، نگرش نرم‌تری را در برابر این شرکت کره‌ای اتخاذ کرده‌اند.

رسانه‌های کره‌ای گزارش داده‌اند که تقریباً حدود 527 نفر از شاکیان تصمیم گرفته‌اند یک پرونده دادخواهی علیه سامسونگ تنظیم کنند تا جبران هزینه‌هایی که این افراد در جریان خرید این گوشی‌ها و همچنین 2 بار فراخوانی آن‌ها پرداخته‌اند، جبران شود؛ اما همچنین این افراد برای زمانی که برای انتقال داده‌های خود از گوشی گلکسی نوت 7 به یک گوشی هوشمند جدید صرف کرده‌اند هم تقاضای خسارت کرده‌اند.

یکی از وکیلانی که این پرونده‌ها را علیه سامسونگ تنظیم می‌کند می‌گوید که طرح دعوی صورت گرفته علیه شرکت سامسونگ به‌منظور اخذ غرامت از این شرکت برای آسیب‌های روانی که به مشتریان در پی استفاده از محصولاتی مانند گوشی گلکسی نوت 7 واردشده، تهیه شده است.

”  ما در حال تشکیل پرونده دادخواست از شرکت سامسونگ هستیم نه برای گرفتن میلیون‌ها دلار از این شرکت جهت تنبیه آن‌ها؛ بلکه ما خواستار غرامت عادلانه برای آسیب‌های ساده‌ای هستیم که مشتریان از آن‌ها رنج‌کشیده‌اند. “

هر شاکی به دنبال 500000 ( حدود 440 دلار ) غرامت برای هر نفر هستند که البته این مقدار اولیه است و ممکن است درمجموع افزایش یابد.

شرکت سامسونگ اخیراً یک برنامه جدید را برای دارندگان گوشی‌های گلکسی نوت 7 در کشور کره جنوبی دنبال می‌کند. این برنامه به این‌گونه است که هرکدام از دارندگان گوشی‌های گلکسی نوت 7 که اکنون تصمیم به تعویض گوشی خود با یکی از گوشی‌های گلکسی S7 و S7 Edge بگیرند، 50% تخفیف برای خرید گوشی‌های آینده شرکت سامسونگ یعنی گلکسی S8 و نوت 8 دریافت خواهند کرد.

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر