;
coinex

در این سه ماهه سال هم اپل واچ پرفروش ترین ساعت هوشمند بود

 

اپل واچ پرفروش ترین ساعت هوشمند

در این سه ماهه سال هم اپل واچ پرفروش ترین ساعت هوشمند بود. در ادامه با ما همراه باشید.

ساعت هوشمند اپل همچنان در صدر پرفروش‌ ترین ساعت های هوشمند قرار دارد! بر اساس اطلاعات به‌دست‌آمده از ای دی سی، ساعت هوشمند اپل در فصل سوم امسال نیز پرفروش ترین ساعت هوشمند در میان دیگر رقبای خود شد. با این‌ حال این ساعت هوشمند به‌ طور کلی با کاهش 48.4 درصدی تعداد فروش ساعت‌های خود در فصل سوم سال میلادی مواجه شده است، در مقایسه با مدت‌ زمان مشابه نسبت به دوره ی موفق قبلی با فروش چشم‌گیر ۲.۷ میلیون دستگاه، این شرکت تنها توانست از ماه جولای تا پایان سپتامبر امسال ۱.۱ میلیون از این محصول را به فروش برساند.

با وجود اینکه درصد فروش ساعت هوشمند اپل از رقم قابل‌ توجه ۷۰ درصدی در ابتدای سال جاری میلادی، به کمی بیش از ۴۰ درصد در سه ماه ی چهارم امسال رسیده است، فروش موفقیت‌آمیز این محصول نسب به دیگر رقبای اپل باعث شد که این شرکت یک بار دیگر نیز بازار پرفروش‌ محصولات دیجیتال را در دست گرفته و از دیگر رقبای خود در این زمینه نیز پیشی بگیرد.

دلیل اصلی این کاهش ۳۰ درصدی فروش را می‌توان به زمان نامناسب ارائه ی نسل جدید این ساعت هوشمند به بازار دانست. در مدل جدید این ساعت هوشمند، اپل ویژگی ضد آب بودن تا عمق ۴۹ فوت، افزایش ۵۰ درصدی سرعت پردازنده، صفحه نمایش شفاف‌تر هزار نیتسی و قابلیت‌های دیگری را به ساعت خود اضافه کرده است.

در بازار پرفروش‌های ساعت‌های هوشمند، سامسونگ با ساعت گارمین (garmin) با فروش شش‌صد هزار دستگاه در رتبهٔ دوم قرار دارد. گارمین، رتبهٔ دوم پرفروش ترین ساعت هوشمند ، در کوارتر سوم امسال توانست ۴ هزار دستگاه از محصول خود را به فروش برساند. گارمین در طول این دوره با افزایش چشم‌ گیر ۳۲۴ درصدی فروش محصول مواجه شد! البته این عدد قابل‌ توجه در افزایش فروش، به خاطر مقدار کم‌ فروش در فصل قبل به وجود آمد. رتبه‌های چهارم و پنجم پرفروش‌ ترین ساعت های هوشمند در بازار هم به ترتیب به ساعت لنوو و پبل رسید که هرکدام حدود ۱۰۰ هزار عدد از ساعت های هوشمند خود را در بازار به فروش رساندند. این در حالی است که لنوو در رقابت تنگاتنگی با پبل با به دست آوردن ۳.۴ درصد بازار فروش ساعت‌های هوشمند، پبل را با اختلاف تنها ۲ دهم درصد شکست داد.

سقوط ناگهانی پیش‌خرید ساعت هوشمند اپل در حالی رخ‌ داده است که طبق گزارش‌های به‌ دست ‌آمده، اکثر افرادی که اقدام به ‌پیش خرید این گجت کرده‌اند، خود از استفاده‌کنندگان نسل قبلی این ساعت بوده‌اند. گرچه در خرید نسل قبلی ساعت‌های هوشمند اپل، هواداران و مشتریان جوان‌تر این شرکت پیشرو بودند، این بار افراد میان‌سال با خرید تعداد بیشتری از این محصول با اختصاص دادن ۳۹ درصدی تعداد خریدار، گوی سبقت را از جوان‌ها ربودند! و جالب اینکه ۲۶ درصد‌ از کسانی که این محصول اپل را پیش‌خرید کرده‌اند، خانم‌ها هستند. سایز بزرگ‌تر این ساعت با ابعاد ۴۲ میلی‌متری در میان خریداران ۶۷ درصد محبوب‌تر از دیگر گزینه ها بوده است.

اپل واچ همچنان پرفروش ترین ساعت هوشمند

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر