;
coinex

AT&T برنامه خود برای خرید شرکت Time Warner را به مبلغ 85.4 میلیارد دلار تائید کرد

AT&T برنامه خود برای خرید شرکت Time Warner را به مبلغ 85.4 میلیارد دلار تائید کرد

شرکت AT&T برنامه خود برای خرید Time Warner را به مبلغ 85.4 میلیارد دلار تائید کرد. در ادامه با ما همراه باشید.

AT&T رسماً تائید کرد که قصد دارد تا غول رسانه‌ای Time Warner را با پرداخت مبلغ 85.4 میلیارد دلار به دست آورد. شایعاتی در مورد مذاکرات این دو شرکت از اوایل این هفته در رسانه های زیادی شنیده می شد.

این ارائه‌ دهنده‌ی خدمات تلفن و اینترنت، قرارداد را به ‌صورت پرداخت 50 درصد پول نقد و 50 درصد شراکت در سهام، بسته است. هنگامی ‌که این قرارداد عملی شود، سهامداران Time Warner صاحب 14.4% از سهام این شرکت و 15.7% از سهام شرکت AT&T می‌شوند. این قرارداد تا زمانی که به تصویب سهام داران دو شرکت و قانون گذاران دولت نرسد، بسته نخواهد شد. AT&T انتظار دارد تا این قرارداد را تا پایان سال 2017 امضا کند.

AT&T به مشتریان موبایلی خود گفته است که از این قرارداد سود خوبی خواهند برد، چراکه شرکت Time Warner مالک دارایی های زیادی از جمله شرکت فیلم‌سازی برادران وارنر، استودیوها، شبکه های تلویزیون کابلی مثل CNN , TNT , HBO، کاراکترهای سوپرمن، بتمن، زن شگفت‌انگیز و دیگر کاراکترها است.

” یک شبکه تلفن همراه که بیش از 315 میلیون نفر را در ایالات ‌متحده پوشش می‌دهد، ترکیب این دو شرکت AT&T را به اولین شرکت در ایالات‌ متحده تبدیل خواهد که در کل کشور، هیچ شرکتی توانایی ‌رقابت در زمینه‌ی شبکه کابلی و پهنای باند موبایلی با آن را نخواهد داشت. این شرکت به نفع مشتریان خود مرزها را گسترش خواهد داد و این امکان را فراهم می‌سازد تا نوآوری بیشتری درزمینه رسانه و موبایل انجام دهد.

طبق ادعای وال‌استریت ژورنال مدیرعامل فعلی AT&T یعنی راندال استفنسون، رئیس این شرکت جدید خواهد شد و مدیرعامل شرکت Time Warner  یعنی جف بیوکس بعد از سپری شدن مدتی این شرکت را ترک خواهد کرد.

.

منبع : androidauthority

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر