;
coinex

سامسونگ گلکسی اس 8 زودتر از زمان اعلام شده عرضه نمی شود

سامسونگ به صورت رسمی اعلام کرد که سامسونگ گلکسی اس 8 زودتر از زمان اعلام شده عرضه نمی شود و S7 اج آبی مرجانی با تاخیر روانه بازار خواهد شد.

سامسونگ به صورت رسمی اعلام کرد که سامسونگ گلکسی اس 8 زودتر از زمان اعلام شده عرضه نمی شود و S7 اج آبی مرجانی با تاخیر روانه بازار خواهد شد.

تاریخ عرضه سامسونگ گلکسی اس 8 تغییری پیدا نخواهد کرد. بنا به گزارش رسانه‌های کره و با استناد به یک مقام رده بالای سامسونگ، این شرکت هیچ برنامه‌ای برای عرضه زودتر از موعد گلکسی S8 ندارد و همچنین گفته است که ما قبل از عرضه نوت 7 برای عرضه گلکسی S8 برنامه ریزی کرده بودیم. بنابراین تغییر ناگهانی در تاریخ عرضه این دستگاه عملاً غیر ممکن است.

چند وقت پیش شایعه‌ای در اینترنت پخش ‌شده بود مبنی بر این ‌که سامسونگ برای از بین بردن فاصله میان پرچم‌داران خود به دلیل شکست گلکسی نوت 7 اقدام به عرضه زودتر گلکسی S8 خواهد کرد. با این‌ حال سامسونگ در حال جبران ضرر و زیان‌ های ناشی از شکست نوت 7 است و در حال حاضر بر روی پیدا کردن علت این شکست تمرکز کرده است.

این موضوع به این معنی است که سامسونگ قبل از عرضه گلکسی S8 آزمایش‌های بیشتری را روی این دستگاه انجام خواهد داد و برای عرضه آن قبل از تاریخ 26 فوریه عجله نخواهد کرد؛ اما نمی‌توانیم بگوییم که سامسونگ را برای کارش سرزنش می‌کنیم زیرا اگر تمام موارد رعایت شود، پرچم‌دار بعدی این شرکت می‌تواند فرصت خوبی برای از بین بردن اتفاق تلخ نوت 7 باشد.

از طرف دیگر سامسونگ اعلام کرد که گلکسی S7 اج آبی مرجانی در تاریخ 4 نوامبر در کره عرضه خواهد شد. همچنین سامسونگ گفته است که “اگرچه برای عرضه این مدل به ‌طور هم‌ زمان در تمام بازارهای جهانی برنامه‌ ریزی کرده بودیم؛ اما ممکن است این برنامه‌ ریزی با توجه به موقعیت‌های فعلی تغییراتی بکنند”.

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر