;
coinex

واتس آپ تماس تصویری را برای برخی از کاربران فعال کرده است

واتس آپ تماس تصویری

واتس آپ تماس تصویری را برای برخی از کاربران فعال کرده است. در ادامه با تکرا همراه باشید :

اپلیکیشن واتس آپ ( whatsapp ) یکی از پرطرفدارترین اپلیکیشن های پیام رسان در دنیا است. از زمانی که این اپلیکیشن برای اولین بار منتشر شد، همیشه شاهد اضافه شدن ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدید به آ« بوده ایم. مدتی است که رقیبان این اپلیکیشن پیام رسان امکان چت ویدئویی را به سرویس‌های خود اضافه کرده‌اند و حالا به نظر می‌رسد که بالاخره واتس آپ هم این امکان را برای کاربران خود فراهم آورده است. این ویژگی اکنون برای تعدادی از کاربران فعال شده است و اگر هنوز برای شما در دسترس نیست، ظاهراً می‌توان به طریق خاصی این ویژگی را فعال نمود.

نحوه‌ی کار با تماس تصویری بسیار واضح و آسان است و بسیار شبیه تماس صوتی در این اپلیکیشن پیام رسان است. اگر شما نیز قصد دارید تا با یکی از مخاطبان خود تماس تصویری برقرار کنید در ابتدا لازم است تا آخرین نسخه از این پیام رسان را دریافت و نصب کنید، نحوه‌ی کار آن دقیقه مشابه تماس صوتی است.

کاملاً مشخص است که اخیراً واتس آپ این ویژگی را به صورت نسخه‌ی بتا و یا آزمایشی در سیستم عامل‌های ویندوز و اندروید تست می‌کند. کسانی که آخرین نسخه‌ی بتای این اپلیکیشن را در سیستم عامل اندروید در اختیار دارند، اکنون باید قادر باشند تا از این ویژگی استفاده کنند. بخش امنیتی سیستم عامل اندروید به شما پیشنهاد می‌دهد که ممکن است این ویژگی به داده‌های شما آسیب برساند. ریسک این کار را بر عهده بگیرید، اما قبل از آن حتماً از چت‌های خود یک نسخه‌ی پشتیبان تهیه کنید.

بنابراین اگر شما هم از آخرین نسخه‌ی اپلیکیشن واتس آپ بر روی سیستم عامل اندروید استفاده می‌کنید باید بدانید که اگر ویژگی تماس تصویری تاکنون برای شما فعال نشده است، این اتفاق به‌زودی خواهد افتاد. هنوز صحبتی از این ویژگی بر روی سیستم عامل‌های ویندوز فون و IOS مطرح نیست، اما معقولانه است که بر اساس وجود نسخه‌ی آزمایشی به این نتیجه برسیم که به‌زودی این قابلیت برای هر سه پلتفرم به صورت رسمی عرضه می شود.

آیا شما این قابلیت جدید را دریافت کرده‌اید؟ نظرات خود را در مورد این قابلیت جدید پیام رسان واتس آپ با ما در میان بگذارید.

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر