;
coinex

کابوس‌های سامسونگ تمامی ندارد، یک گلکسی S7 دیگر نیز در کانادا آتش گرفت

گلکسی S7 دیگر نیز در کانادا آتش گرفت

به نظر می رسد که کابوس‌های سامسونگ تمامی ندارد، یک گلکسی S7 دیگر نیز در کانادا آتش گرفت. در ادامه با ما همراه باشید.

بالاخره سامسونگ تصمیم گرفت تا تولید نوت 7 را برای همیشه متوقف کند و به فروش دیگر محصولات موجود خود بپردازد. درصد زیادی از کاربران مجبور شدند تا فبلت های خود را برگردانند، اما با این وجود، بسیاری از آن‌ها تصمیم گرفتند تا به برند سامسونگ وفادار بمانند و به خرید گلکسی S7 edge و گلکسی S7 روی آوردند. در واقع در هفته‌های اخیر، گزارش‌ها حاکی از آن بود که تقاضاها بالا رفته و تولیدات پرچم‌دار سامسونگ نیز افزایش یافته است.

در این مدت که گزارش‌هایی مبنی بر انفجار نوت 7 در خبرها به چشم می‌خورد و اخبار آن داغ بود، یک زوج، گزارش آتش گرفتن یک دستگاه گلکسی S7 edge را دادند.!اما هنگامی که گزارش ها کم و نامعلوم بود، رسیدگی به اتفاقات راحت ‌تر و بی سر و صداتر بود یا می‌شد در نظر گرفت که به خاطر اشتباه و مشکل اتفاقی یک دستگاه بوده است. اما زمانی که به تازگی حماسه نوت 7 به پایان رسیده، این گزارش‌ها کمی خطرناک به نظر می‌رسند.

در طول ماه گذشته، اخباری مبنی بر آتش گرفتن گوشی‌های گلکسی S7 edge در فیلیپین، آمریکا و هم‌اکنون در کانادا شنیده‌ایم. الیشا لوون در گوگل پلاس خود اعلام کرد هنگامی که در ماشین شخصی‌اش نشسته بود و گوشی خود را روی داشبورد قرار داده بود، از انحنای گوشی‌اش دود بلند شد و گوشی شروع به داغ شدن کرد و آتش گرفت. سپس او با استفاده از برف‌های نشسته بر روی ماشین سعی کرد تا آتش را خاموش کرده و گوشی را از پنجره ماشین به بیرون پرت کند.

به گفته آقای لوون، کمپانی Bell حاضر به تعویض گوشی آسیب دیده نشد و به او گفت تا با پشتیبانی سامسونگ تماس بگیرد. او نیز همین کار را کرد و چند عکس از گوشی آسیب دیده خود برای آن‌ها فرستاد. هم اکنون او منتظر پاسخ کارشناسان است.

به هر حال، خواهیم دید که این داستان‌ها تا کجا ادامه خواهند داشت؛ اما کمی زود است که بخواهیم درباره فراخوان و جمع‌آوری گوشی‌های S7 edge صحبت کنیم، زیرا آن ها هنوز به اندازه نوت 7 حادثه نیافریده اند، اما همین هم برای پرچم‌داران پر سروصدای این روزهای سامسونگ قابل پذیرش نیست و نیاز به رسیدگی‌های سریع دارد. همچنین خوشحالیم که آقای لوون در این حادثه آسیبی ندید و همچنین امیدواریم که دیگر شاهد چنین اخباری از سوی کاربران نباشیم.

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر