;
coinex

سامسونگ برای گوشی های گلکسی نوت 7 موجود در اروپا به روزرسانی نرم‌افزار باتری را منتشر می‌کند

سامسونگ برای گوشی های گلکسی نوت 7 موجود در اروپا به روزرسانی نرم‌افزار باتری را منتشر می‌کند

سامسونگ برای گوشی های گلکسی نوت 7 موجود در اروپا به روزرسانی نرم‌افزار باتری را منتشر می‌کند. ذر ادامه با ما همراه باشید.

شرکت سامسونگ به ‌تازگی تائید کرد که برای گوشی های گلکسی نوت 7 موجود در اروپا به روزرسانی منتشر خواهد کرد. دلیل این تصمیم پاسخ به درخواست مشتریانی است که با وجود فراخوان سامسونگ برای بازگردانی گلکسی نوت 7 باز هم قصد نگه ‌داشتن آن را دارند.

این به روزرسانی باعث محدود شدن شارژ باتری تا سقف 60% می‌شود که این میزان از شارژ، تقریباً برای استفاده از تلفن تنها برای یک روز کافی است و نه بیشتر! به گفته سامسونگ این به روزرسانی از تاریخ 31 اکتبر و از اروپا شروع خواهد شد. باید گفت که این به روزرسانی الزامی است و دارندگان سامسونگ گلکسی نوت  7 قادر به جلوگیری از نصب آن نیستند.

هدف از این پا فشاری سامسونگ برای به روزرسانی، کاهش خطر برای صاحبان این دستگاه و وادار کردن آن‌ها به بازگردانی گلکسی نوت 7 خود در اسرع وقت است.

این اولین بار نیست که این کمپانی کره‌ای چنین به روزرسانی منتشر می‌کند. در ماه سپتامبر گلکسی نوت های اصلی نیز به روزرسانی مانند این را که ظرفیت شارژ باتری را تا 60 درصد کاهش می‌داد، دریافت کردند.

کونور پیرس مسئول بخش الکترونیک سامسونگ در انگلستان و ایرلند با اشاره به اهمیت این به روزرسانی گفت که اولویت شرکت همواره ایمنی مشتریان بوده است.

” همچنان اولویت ما ایمنی مشتریان است. این به روزرسانی نرم‌افزاری تنها به این دلیل طراحی ‌شده که به صاحبان گلکسی نوت 7 یادآوری کند در اسرع وقت برای تعویض دستگاه خود به مراکز تعویض محلی مراجعه کنند. “

اگر ساکن اروپا هستید و هنوز گلکسی نوت 7 خود را دارید، اکنون زمان مناسبی برای تعویض دستگاه خود به ‌جای دریافت این به روزرسانی است. همچنین با این کار خود را از خطر انفجار در امان نگه می‌دارید.

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر