;
coinex

10 نوآوری بزرگ محصولات خانگی سال به روایت تصویر: از چکش تا یخچال!

10 نوآوری بزرگ محصولات خانگی سال به روایت تصویر

1. نوآوری بزرگ وسایل خانگی: چکش آلپرو از شرکت اسنتوینگ: چکشی سبک با ضربه های سنگین

کسانی که در خانه کشاورزی می کنند روزانه شاید صدها میخ را از جا بکنند. چکش سنگین آنها را خسته می کند و باعث بالا رفتن ضربه های اشتباه و صدماتی خواهد شد. چکش جدید آلپرو ساخت شرکت استوینگ این بار را برای آنها سبک کرده است. طراحان از آلومینیوم مورد استفاده در فضاپیماها استفاده کرده و وزن چکش را به نصف وزن رقبای تیتانیومی گران‌ قیمت آن رسانده اند: حالا دیگر کارگران می توانند بدون خستگی بکوبند و بکوبند… تیم شرکت سر چکش را با آهن پوشانده اند تا پس ضربه ها مهار شود و قدرت چکش به حداکثر خود برسد. چنگک میخ کش چکش هم از جنس آلومینیوم سخت تری ساخته شده و باعث می شود که راحت تر بتوان میخ ها را از درآورد. همه اینها را باعث می شود که این چکش رفیق تمام عمر شما باشد و به رتق و فتق امور بپردازد. قیمت: 130 دلار.

 

ذراع NWI، نوآوری بزرگ وسایل خانگی2. نوآوری بزرگ وسایل خانگی: ذراع NWI: ابزار زبر و زرنگ اندازه گیری ریاضی

سخت ترین بخش آویز کردن عکس پیدا کردن جای درست وسط دیوار است. ذراع این فاصله را حساب می کند. کافی است روی هر سطحی آن را لغزاند تا دقیقا وسط آن مشخص شود . قیمت: 72 دلار.

 

بوش رآکس ؛ نوآوری بزرگ وسایل خانگی

3. نوآوری بزرگ وسایل خانگی: بوش رآکس: ایمن ترین صفحه اره

انسان ها بی حواس هستند. ماشین ها پس باید به کمک آنها بیایند. تیغ صفحه اره 25 سانتی در صورتی واکنش نشان می دهد که وجود بخشی از بدن آدمی را در مسیر خود حس کند. جریان ولتاژ پایین از تیغ آن جریان دارد و در صورت تشخیص قطعی جریان مثلاً از طریق گوشت تن انسان، تیغه عکس العمل نشان می دهد تا از آسیب احتمالی جلوگیری کند. بر خلاف فناوری های جلوگیری از ورود صدمات این چنینی، تیغه هم البته سالم می ماند و آسیبی نمی بیند. قیمت: 1499 دلار.

 

باتری فلکس‌ ولت از دی والت ؛ نوآوری بزرگ وسایل خانگی 4. نوآوری بزرگ وسایل خانگی: باتری فلکس‌ ولت از دی والت (DeWalt): باتری مناسب برای همه وسایل

ابزارهای بدون سیم برقی اغلب خیلی خوش دست هستند ولی همه آنها به ولتاژ خاصی احتیاج دارند و نیاز به درگاه های فراوان برای تامین برق آنها هست. ولی از این به بعد باتری خود تنظیم گر دی والت تنها چیزی است که شما احتیاج خواهید داشت. این باتری دستگاه را شناسایی کرده و ولتاژ مناسب آن را تامین می کند. این باتری حتی خروجی دستگاه های قدیمی دی والت را نیز تنظیم می کند. خروجی این باتری حداکثر 60 ولت است و یک جفت آنها ابزاری بدون سیم می شوند که 120 ولت خروجی خواهد داشت. قیمت: 149 دلار.

 

نمای ساختمان با باتری خورشیدی از نلسون

5. نوآوری بزرگ وسایل خانگی: نمای ساختمان با باتری خورشیدی از نلسون: نمای خارجی حفظ کننده انرژی خانه

دیگر وقتش شده است که به قبض‌های برق گران خداحافظ بگوییم. نمای خارجی نلسون که از چوب و شیشه ساخته شده است، خانه را هم سرد می کند و هم گرم! در زمستان، عبور اشعه خورشید از میان نمای شیشه ای باعث گرم شدن لایه چوبی داخلی می شود این کار حایل گرمایی مقابل سرمای شبانه می سازد و وقتی خورشید پهنه آسمان را گرفته، اشعه آن به این لایه چوبی زاویه دار برخورد می کند و باعث ایجاد سایه و خنکی ساختمان می شود.

 

حفاظ رنگ شروین ویلیامز6. نوآوری بزرگ وسایل خانگی: حفاظ رنگ شروین ویلیامز: رنگ خانه کشنده بیماری

چرا رنگ خانه باید خیلی تمیز به نظر برسد؟ حالا رنگ خانه هم می‌تواند از شما و خانواده تان در مقابل مهاجمان محافظت کند. حفاظ رنگ جدید شروین ویلیامز 9/99 درصد استافیلوکوک مقاوم به متی سیلین (MRSA)، باکتری اشریشیا کلی، انتروکوک مقاوم به وانکومایسین (VRE) و انتروباکتر آئروژنز را می‌کشد، یعنی باکتری های میکروسکوپی مضری که باعث ایجاد مریضی و گاهی مرگ می شود. این عمل از طریق ترکیب آمونیام چهارتایی (همان ماده مورد استفاده در مواد تمیزکننده خانگی) انجام می شود. نخستین رنگ ضد باکتری طی سال ها فعال می ماند. پس آسوده بخوابید که هیچ باکتری طرف شما هم نخواهد آمد! قیمت: هر گالن 85 دلار.

 

یخچال خانواده سامسونگ7. نوآوری بزرگ وسایل خانگی: یخچال خانواده سامسونگ: یخچالی که در خرید به شما کمک می کند

هیچ وقت یاد آدم نمی ماند آخرین پودینگ توی یخچال را خورده است یا نه. خوب دیگر این بی حواسی مشکل زا نیست چراکه یخچال خانواده به شما یادآوری می کند! این دستگاه سه دوربین دارد که داخل یخچال را رصد می کند ببیند چه دارید و چه ندارید و بعد عکس آن را به اپ موبایل می فرستد. قیمت: 6000 دلار.

 

موله کول (Molekule)8. نوآوری بزرگ وسایل خانگی: موله کول (Molekule): تصفیه کننده هوایی که واقعا هوا را تصفیه می کند

اکثر تصفیه کننده های هوا ذرات موجود در هوا را حبس می کنند و آنها را در فیلترها نگه می دارند و از آنجا این ذرات باز منتشر می شود یا به صورت هاگ های مضر برای ریه در می آیند. موله کول همه این ذرات را نابود می کند. دستگاه استوانه ای آلومنیومی از نور فرابنفش با انرژی پایین استفاده می کند و فیلتری با پوشش نانو دارد که در فرآیند اکسیداسیون فوتوالکتروشیمیایی کاربرد دارد. موله کول باکتری، آلرژی زاها، گرد و خاک و آلاینده ها را محبوس می کند و با ایزوله کردن آنها همه را به درک واصل می کند! قیمت:799 دلار.

 

جنسیس هلس ای (Genesis HealthE) از لایتینگ ساینس (Lighting Science)9. نوآوری بزرگ وسایل خانگی: جنسیس هلس ای (Genesis HealthE) از لایتینگ ساینس (Lighting Science): نور با طیف کاملا مناسب

نور ریتم شبانه روزی بدن را تنظیم می کند که به نوبه خود سطح انرژی، چرخه خواب و سلامت کلی را هم به آن تحمیل می کند. لامپ جنسیس هلس ای طیف نوری را دقیقاً با نور شب و روز تنظیم می کند. این مسئله باعث حفظ بیولوژی بدن طی زمان شده و در حال حاضر ناسا در حال نصب نسخه دستکاری شده آن در ایسنگاه فضایی بین المللی برای تنظیم خواب فضا نوردان است. قیمت: 175 دلار.

 

امبر (Ember)10. نوآوری بزرگ وسایل خانگی: امبر (Ember): لیوانی که گرما را به ارمغان می آورد

درجه حرارت بر طعم قهوه تاثیر می گذارد. چند درجه افت دما باعث می شود قهوه خوش طعم تبدیل به آشغالی شود که کنار خیابان می فروشند. لیوان امبر همیشه ولی مزه را حفظ می‌ کند چرا که مواد دخیل در تغییر حالت (ماده ای شبیه به موم شمع) در بدنه آن باعث کنترل حرارت می شود و این دما را می توان به صورت دستی از 50 تا 65 درجه تنظیم کرد قیمت: 149 دلار.

.

منبع: PopSci

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر