;
coinex

گوشی آیفون 7 پلاس به رنگ مشکی براق ممکن است تا ماه نوامبر آماده شود

گوشی آیفون 7 پلاس به رنگ مشکی براق

گوشی آیفون 7 پلاس به رنگ مشکی براق ممکن است تا ماه نوامبر آماده شود. خبری خوشحال کننده برای کسانی که می خواهند گوشی های امسال شرکت اپل را با این رنگ خریداری کنند. در ادامه با تکرا همراه باشید :

آیا شما هم برنامه دارید تا یک گوشی آیفون 7 پلاس به رنگ مشکی براق خریداری کنید؟ اگر پاسختان مثبت است که باید بگوییم خبر خوشی برای شما داریم؛ شرکت اپل زمان تولید این گوشی‌ها را از 6 تا 8 ماه به 4 تا 6 ماه کاهش داده است. این بدین معنی است که اگر شما امروز اقدام به پیش خرید یک گوشی آیفون 7 پلاس به رنگ مشکی براق کنید، شما می‌توانید که گوشی خود را تا قبل از ماه نوامبر دریافت کنید.

این تاریخ جدیدی که شرکت اپل اعلام کرده، برای تمامی مدل‌های مشکی براق آیفون 7 پلاس (هم مدل 128 گیگابایتی و هم مدل 256 گیگابایتی) که از شرکت اپل سفارش داده باشید، شامل گوشی‌های با سیم کارت و بدون سیم کارت صادق است. در حال حاضر، پیدا کردن هر دو مدل 128 و 256 گیگابایتی آیفون 7 پلاس به رنگ مشکی براق در خرده فروشی‌های اپل غیرممکن است و ظاهرا تا روز 27 اکتبر اوضاع به همین منوال ادامه خواهد یافت.

اگر هم شما قصد خرید یک گوشی آیفون 7 با رنگ مشکی براق را دارید باید بدانید که این گوشی  در بازه 2 تا 3 هفته دیگر آماده خواهد شد. گوشی‌های آیفون 7 مشکی براق همچنین برای فروشگاه های جهانی شرکت اپل هم عرضه خواهند شد.

گوشی‌های آیفون 7 و 7 پلاس با رنگ مشکی براق زیبایی‌های خاص خود را دارد اما لازم است یادآوری کنیم که این گوشی‌ها با این رنگ به راحتی در برابر خط و خش آسیب پذیر خواهند بود، اما می‌توان با خرید یک کاور مانع از رخ دادن این اتفاق ناخوشایند شد.

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر