;
coinex

گوشی سامسونگ گلکسی S8 دارای طراحی یک دست خواهد بود

گوشی سامسونگ گلکسی S8 دارای یک طراحی یک دست خواهد بود

گوشی سامسونگ گلکسی S8 دارای یک طراحی یک دست خواهد بود. این خبری بود که معاون بخش موبایل شرکت سامسونگ به تحلیلگران داده است. در ادامه با تکرا همراه باشید :

در طی یک کنفرانس تلفنی با تحلیلگران در روز پنجشنبه، معاون بخش موبایل شرکت سامسونگ، Lee Kyeong-tae فاش کرد که پرچمدار بعدی شرکت سامسونگ یعنی گوشی سامسونگ گلکسی S8 دارای یک طراحی یک دست ، یک دوربین بهبود یافته و یک هوش مصنوعی خواهد بود. گفته می شود که این هوش مصنوعی احتمالا توسط کمپانی آمریکایی Viv ساخته شده است که شرکت سامسونگ به تازگی آن را به مالکیت خود درآورده است. جالب است بدانید که این کمپانی، همان کمپانی است که سیری ( Siri )، دستیار مجازی شرکت اپل را طراحی کرده است. Lee صحبتی در مورد اینکه آیا تکنولوژی کمپانی Viv در پرچمدار گلکسی S8 به کار گرفته خواهد شد یا خیر صحبتی نکرده است.

کمپانی کره ای سامسونگ همچنین تلاش های خود برای جلوگیری از وقوع مشکلات اتفاق افتاده برای گوشی گلکسی نوت 7 را برای تحلیلگران شرح داده است. مدیرعامل سابق بخش موبایل شرکت سامسونگ که در حال حاضر مسئول اجزائی این شرکت است به سهامداران این شرکت گفته است که شرکت سامسونگ به سختی در حال کار با شرکت های تنظیم کننده کارشناسان مستقل است تا به همه ی جنبه های تولید این گوشی ها از جمله سخت افزار، نرم افزار و روند ساخت آن به خوبی کنترل داشته باشند. او همچنین گفته است که تحقیقات در مورد علت حادثه های رخ داده برای گوشی گلکسی نوت 7 به زمان نیاز دارد و به محض پیدا کردن اطلاعات خاصی آن را به صورت عمومی اعلام خواهیم کرد.

ما همچنین شاهد این هستیم که گوشی سامسونگ گلکسی S7 به پرفروشترین گوشی تاریخ ساخت شرکت سامسونگ تبدیل شده است و این فروش خوب همچنان نیز ادامه خواهد داشت. این اتفاق زمانی مهم تر نشان داده می شود که بدانیم در پی شکست گوشی گلکسی نوت 7 در اثر انفجارهای پی در پی آن، وجهه شرکت سامسونگ در میان مشتریان این شرکت بسیار لکه دار شده است. این شرکت کره ای باید برنامه هایی برای فروش خود داشته باشد تا در طول 5 ماهی که به عرضه گوشی سامسونگ گلکسی S8 مانده است، فروش این شرکت به خصوص در تعطیلات سال نو کاهش نداشته باشد.

گوشی گلکسی S7 اکنون تنها گوشی پرچمدار شرکت سامسونگ به حساب می آید که البته زمان زیادی هم از زمان عرضه ی آن می گذرد. این در حالی است که رقیبان قدرتمند شرکت سامسونگ یعنی اپل و گوگل با محصولات جدید خود به شدت در بازار رقابتی گوشی های هوشمند در حال جولان دادن هستند. آخرین گوشی های ساخت شرکت اپل و گوگل، گوشی های آیفون 7 و پیکسل است.

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر