;
coinex

سامسونگ پی به زودی برای خریدهای آنلاین و درون برنامه ای کار می کند

برنامه سامسونگ پی به زودی برای خریدهای آنلاین و درون برنامه ای کار می کند

برنامه سامسونگ پی برنامه‌ای منحصر به فرد و کارآمد است. این برنامه به خاطر قابلیت سازگاری با NFC دستگاه‌های POS و انتقال امن مغناطیسی، با خدمات پرداخت موبایل خود، نسبت به رقبای دیگر با فروشگاه‌های بیشتری کار می‌کند. حتی اگر فروشگاه مورد نظر تنظیمات NFC نداشته باشد تا زمانی که کارت‌های اعتباری را می‌پذیرد Samsung Pay در آن قابل استفاده است. همچنین به لطف تعداد بیش از 500 بانک آمریکایی و نمایندگی‌های اعتباری، 85 درصد کارت‌های آمریکایی این برنامه را پشتیبانی می‌کنند.

امروزه سامسونگ قابلیت‌های Samsung Pay را افزایش داده که می‌توان با آن از خدمات Masterpass های مستر کارت استفاده کرد. سامسونگ به تازگی یک برنامه آزمایشی برای خرید آنلاین را در کره جنوبی آغاز کرده و در حال گسترش آن می‌باشد. اگر یک خرده فروشنده آنلاین از Masterpass استفاده کند، کاربر می‌تواند با وارد کردن اطلاعات مستر کارت در برنامه، باقی کارها را به سامسونگ پی بسپارد. این قابلیت دقیقاً بعد از روزی که گوگل اعلام کرد Android Pay نیز چنین پشتیبانی برای فروشگاه‌های آنلاینی که مسترکارت و ویزا کارت قبول می‌کنند، ارائه شد.

موضوع دیگری که برنامه سامسونگ پی درآن در حال پیشرفت است، خریدهای درون برنامه است. آغاز کار آن در سال جدید در آمریکا خواهد بود، با استفاده از خدمات پرداخت موبایل سامسونگ پی قادر خواهید بود که خریدهای درون برنامه‌ای از برنامه‌هایی خاص را انجام دهید. اولین برنامه‌هایی که این امکان را برای شما فراهم می‌کنند عبارتند از , Wish and Touch of Modern,Velocity, Raise, Fancy, Hello Vino . سایر نرم افزارها نیز به مرور زمان به این لیست اضافه خواهند شد. علاوه بر این، با شروع ماه جدید، قابلیت‌هایی اضافه خواهد شد که کاربران Samsung Pay را به سمت فروشندگانی که معملات خاصی را با پرداخت‌های این سرویس ارائه می‌دهند هدایت می‌کنند. این پیشنهادات به محض اینکه کاربر شروع به استفاده از برنامه بکند نمایان خواهد شد.

 ” زمانی که ما در سال گذشته پرداخت‌های آنلاین را در کره جنوبی معرفی کردیم، خدمات خوب و مقرون به صرفه‌ای به بازار ارائه کرد. پرداخت‌های آنلاین بیش از 25 درصد از 2 تریلیون پردازش معاملات را به خود اختصاص داده که ثابت می‌کند مصرف کنندگان به دنبال راه حل‌هایی هستند تا تجربه‌های آنلاین خودرا سریع‌تر، ساده‌تر و ایمن‌تر کنند. ما با همکاری Masterpass در آمریکا و نقش او در پرداخت‌های آنلاین جهانی، معملات اینترنتی را با از بین بردن برخی مسائل همچون پر کردن فرم‌های خسته کننده، بخاطر سپردن رمزهای طولانی و مسائلی نظیر این ها، ساده‌تر خواهیم کرد. – ” توماس کو “

همچنین سامسونگ امروز اعلام کرد با پشتیبانی در مالزی، روسیه و تایلند تعداد کشورهایی که برنامه سامسونگ پی در آن‌ها قابل استفاده است به 10 کشور افزایش یافته است.

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر