;
coinex

دستیار گوگل این امکان را می دهد تا با فرمان صوتی ساده صفحات وب را به اشتراک بگذارید

دستیار گوگل

دستیار گوگل به شما این امکان را می دهد تا با یک فرمان صوتی ساده صفحات وب را به اشتراک بگذارید. در ادامه با ما همراه باشید :

چشمان تیزبین یکی از صاحبان گوگل پیکسل ویژگی جالبی در دستیار گوگل کشف کرده که به کاربران این امکان را می‌دهد تا بتوانند مقالات وب را  در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارند. تا به امروز ما بسیاری از امکاناتی را که دستیار گوگل قادر به انجام آن‌ها است را برای شما نقل کرده‌ایم؛ اما همان‌ طور که مردم بیشتر و بیشتر با این تلفن هوشمند کار می‌کنند، از امکانات پنهان جدیدی با خبر می‌شویم.

کوری استاک یکی از کاربران گوگل پلاس ویدیویی بر روی شبکه اجتماعی منتشر کرده است که در آن از دستیار گوگل می‌خواهد تا یک صفحه وب را بر روی گوگل پلاس به اشتراک بگذارد. سپس این مقاله برای انتشار آماده می‌شود، اگر چه در نهایت برای منتشر شدن مقاله روی شبکه‌های اجتماعی کاربر باید دو بار دیگر بر روی صفحه کلیک کند، که این کار به ‌طور تا حدودی از راحتی کار می‌کاهد. علاوه بر این، در حال حاضر امکان اشتراک‌ گذاری با فرمان صوتی تنها برای گوگل پلاس و توییتر قابل استفاده است و نمی توانید از آن برای اشتراک ‌گذاری در شبکه‌های دیگر مانند فیس بوک و یا جیمیل استفاده کنید. با توجه به این‌ که دستیار گوگل به ‌تازگی راه‌ اندازی شده است، جای سؤالی نیست که گوگل در حال آزمایش آن است و به ‌زودی با به روزرسانی های بیشتر، امکانات جدیدی به آن اضافه خواهد شد.

آیا می‌دانستید که دستیار گوگل در حال حاضر از نظر آگاهی از محتوا در میان دیگر دستیاران تلفن های همراه مقام اول را دارد. به این معنی که قادر است جزئیات سؤالات شما را به ‌درستی درک کرده و دیگر نیاز به تکرار جزئیات نداشته باشید؟ برای فهمیدن اطلاعات بیشتر درباره دستیار گوگل، می‌توانید به راهنمای دستیار گوگل مراجعه کنید.

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر