;
coinex

مشکلات در کیبورد گوشی های سامسونگ گلکسی S6 و S7

مشکلات در کیبورد گوشی های سامسونگ

مشکلات در کیبورد گوشی های سامسونگ گلکسی S6 و S7 توسط کاربران گزارش شده است.

به هر دلیلی، به نظر می رسد که اپلیکیشن کیبورد (Keyboard) سامسونگ درون برنامه ایمیل برخی گوشی های هوشمند سری S دارای مشکلاتی است. این دسته از مشکلات تنها مدتی است که پدید آمده اند، اما هنوز مشخص نیست که آیا این مشکلات بر اثر به روزرسانی های سیستم عامل اندروید به وجود آمده است یا مربوط به مشکلات خود این اپلیکیشن است.

گزارش هایی از گوشی های سامسونگ گلکسی اس 7 و اس 6 و مدل های Edge آن ها در مورد این مشکلات در چند روز گذشته به طور چشمگیری افزایش یافته است. این مشکلات تنها مربوط به اپلیکیشن ایمیل است، بنابراین اگر شما از جیمیل و یا سایر اپلیکیشن های مربوط به ایمیل استفاده می کنید نگران نباشید زیرا مشکلی برای شما به وجود نخواهد آمد.

این مشکلات به طور کامل توسط برخی از کاربران شرح داده شده اند، اما ما قادر به تشبیه آن برای گوشی گلکسی S6 خود نیز بودیم. این اتفاقی است که برای برخی از کاربرانی که قصد داشتند تا متنی را با استفاده از کیبورد درون برنامه ایمیل تایپ کنند افتاده است :

” هر وقت که تلاش می کنم تا کلماتی را به صورت مخفف مانند I’m بنویسم گوشی آن را با “ with “ جایگزین می کند و تمام چیزهایی را که بعد از آن بنویسم را پاک می کند. همچنین کلماتی مانند autocorrect را با aautocorret و three را با ttree و … جایگزین می کند. قابلیت هایی مانند اضافه کردن فاصله و سایر قابلیت هایی که برای تصحیح متن وجود دارند به صورت خودکار خاموش می شوند. من دوبار با پشتیبانی تماس گرفتم  و همچنین فردی از راه دور به گوشی من دسترسی پیدا کرد. تنظیمات مربوط به کیبورد را ریست ( reset ) کردم؛ اما هنوز هم مشکل پا بر جا است و از بین نرفته است.

علاوه بر این ها، کلیک دوتایی و همچنین نوشتن با حروف بزرگ هم دیگر کار نمی کند. برخی گزارش داده اند که این مشکل تنها برای کیبورد سامسونگ به وجود آمده است و اگر به کیبورد گوگل و یا سوئیفت کی (Swift Key) بروید مشکل شما رفع خواهد شد.

اگر گزارش های ارسالی درست باشند؛ این بدین معنی است که اپلیکیشن ایمیل مشکلی نداشته و ایراد از اپلیکیشن کیبورد شرکت سامسونگ است. ما صبر می کنیم ببینیم که آیا شرکت سامسونگ این باگ را تا قبل ار اینکه به یک مشکل جدی تبدیل شود رفع خواهد کرد یا خیر. آیا شما هم تاکنون با این مشکل برخورد کرده اید؟

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    سلام من اس ۷ اج دارم کیبورد گوشی من هنگ کرده کلا ایموجی هایی که قبلا داشت رو ن داره اصلا رفته

    پاسخ

    سلام ببخشید من سامسونگ j7 دارم هیچ کار خاصی هم باهاش انجام نمیدادم ولی ناگهان کیبورد گوشی کلا قطع شده و بالانمیاد یعنی اصلا میخوای تایپ کنی هیچ چیزی نمیاد خواستم ببینم چیکار باید بکنم؟

    پاسخ