;
coinex

کیف پول گوگل به ‌طور رسمی وارد دنیای وب شد

کیف پول گوگل

کیف پول گوگل به ‌طور رسمی وارد دنیای وب شد. در ادامه با ما همراه باشید :

در طی چند سال گذشته روش‌های دریافت و پرداخت پول بین ما به ‌طور چشم‌گیری تغییر کرده است. در گذشته این روش‌ها با تکیه ‌بر پول نقد و یا چک استوار بود، اما در حال حاضر این داد و ستدها در سطح مجازی صورت می‌گیرد. سرویس‌هایی مانند پی پل (Paypal) که در میان مردم بسیار محبوب هستند و پیشرفت روز افزونی دارند، با سایت‌هایی همچون فیسبوک و اسنپ چک همکاری می‌کنند تا افراد بتوانند به ‌طور مستقیم و از طریق همین سیستم‌ها به انتقال پول، بین یکدیگر بپردازند. بنابراین رقابت بسیار زیادی در این بازار وجود دارد و کیف پول گوگل نیز خود را از این بازار جدا ندانسته و به‌ تازگی وارد آن شده است.

قبل از انتشار برنامه اندروید پی (سیستم پرداخت گوگل) ، از کیف پول گوگل به عنوان پلتفرمی برای انجام دادن پرداخت‌ها به‌ وسیله دستگاه‌های موبایل و پایانه‌های NFC در فروشگاه‌ها استفاده می‌شد. این برنامه به ابزاری برای انتقال وجه از حساب بانکی و یا کارت‌های اعتباری در ایالات‌ متحده تبدیل‌ شده بود. به همین خاطر اکثر مردم از این برنامه استفاده می‌کردند؛ اما این برنامه یک مشکل بزرگ داشت و آن‌ هم فقدان نسخه تحت وب بود. خوشبختانه این مشکل نیز برطرف شده است.

کیف پول گوگل

آدرس تحت وب کیف پول گوگل، wallet.google.com است و رابط کاربری فوق‌العاده ایی دارد. در صفحه اصلی این برنامه مکانی برای مشخص کردن وجهی که می‌خواهید انتقال دهید وجود دارد و زیر آن گزینه‌ای برای انتخاب کردن روش پرداخت، سپس انتخاب نام کسی که می‌خواهید مبلغ را برایش ارسال کنید و درنهایت مکانی برای نوشتن یادداشتی که به همراه مبلغ برای فرد مورد نظر ارسال خواهد شد. بعد از پر کردن تمام قسمت‌ها کافی است تا بر روی دکمه ارسال پول کلیک کنید و کار تمام است. در سمت چپ نیز منویی وجود دارد که میزان معاملات، روش‌های پرداخت ، پول نقد و تنظیمات دیگر را در اختیار شما قرار می‌دهد. این یک وب‌سایت بسیار عالی است که به روش متریال طراحی ‌شده و مهم‌ترین ویژگی آن نحوه استفاده آسان و سریع است.

معرفی و انتشار این وب‌ سایت به معنی این نیست که کیف پول گوگل محبوب‌ ترین سیستم پرداخت است، اما ارائه این خدمت می‌تواند گام بزرگی در جهت رسیدن به این هدف باشد. کیف پول گوگل سرویسی است که در گذشته بسیار از آن استفاده می‌شد، اگر چه در حال حاضر گوگل بر روی این برنامه تمرکز زیادی ندارد اما می‌توان گفت که قطعا یکی از بهترین‌ها در میان رقبای خود است.

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر