;
coinex

فیسبوک برای اولین بار رکورد بازدید کاربران با گوشی های موبایل را شکست!

رکورد بازدید کاربران با گوشی های موبایل توسط فیسبوک شکسته شد!

رکورد بازدید کاربران با گوشی های موبایل توسط فیسبوک شکسته شد!

چه شما از این شبکه‌ی اجتماعی خوشتان بیاید یا نه، نمی‌توان این نکته را انکار کرد که این شبکه بسیار بزرگ و گسترده است. فیسبوک بزرگترین شبکه‌ اجتماعی در دنیا هست و دیگر ارائه دهندگان سرویس‌های اجتماعی گاهی حتی به گرد پای این شبکه هم نمی‌رسند. امروز، فیس بوک اعداد و ارقام درآمد و عایدات خود را در ۳ ماهه‌ی سوم سال ۲۰۱۶ اعلام کرد. این اعداد چشم گیر و اثرگذار از رکورد شکنی دیگر این شبکه‌ی اجتماعی پرمخاطب خبر می‌دهد. طبق آنچه فیسبوک منتشر کرده است، در سپتامبر امسال تعداد کاربران فعالی که برای استفاده از این شبکه از گوشی موبایل خود استفاده کرده‌اند ۱.۰۹ میلیارد نفر است.

این عدد نشان می‌دهد که برای اولین بار در تاریخ این شرکت، به طور میانگین تعداد بیش از 1 میلیارد نفر در روز برای اتصال به شبکه‌ی مجازی فیسبوک فقط و فقط از گوشی موبایل خود استفاده می‌کنند. البته باید به این نکته اشاره کرد که تعداد کاربران کلی فیسبوک خیلی بیشتر از این عدد نیست. با احتساب کاربران دیگر که با دستگاه‌هایی مانند لپ تاپ‌ ها و کامپیوترهای شخصی از این شبکه‌ی اجتماعی استفاده می‌کنند، تعداد کاربران به ۱.۱۸ میلیارد نفر در روز می‌رسد. اگر به داده‌های آماری این شرکت نگاه کنید متوجه خواهید شد که در بازه‌ای از زمان، عدد مربوط به بازدید کنندگان افزایش قابل توجهی داشته است. این رقم که در سپتامبر به بیشترین حد خود رسیده است از ۱.۶۶ میلیارد کاربر که فقط با موبایل از فیسبوک استفاده می‌کنند به ۱.۷۹ میلیارد در این ماه رسید. نتیجه گیری کلی‌ که از این آمار می‌شود گرفت این است که بیش از ۱۳ درصد انسان‌های کره‌ی زمین در هر روز فقط با موبایل خود به فیسبوک دسترسی دارند و ۹۲ درصد از تمامی کاربران فیسبوک در هر روز برای استفاده از این سرویس اینترنتی به طور انحصاری از گوشی موبایل خود کمک می‌گیرند.

با وجود تعداد بسیار زیاد کاربران شبکه‌ اجتماعی فیسبوک این فرصت به سازندگان این شبکه داده‌ شده است که هر چه بیشتر بتوانند از طریق تبلیغات کسب درآمد کنند. فیس بوک اعلام کرده است که در فصل سوم امسال، حدود ۸۴ درصد از کل درآمد خود از تبلیغات را بر روی دستگاه‌های موبایل به خود اختصاص‌ داده بود که از میزان ۷۸ درصدی سال پیش افزایش قابل توجهی پیداکرده است. در حالت کلی، فیسبوک اعلام کرده که ۶.۸ میلیارد دلار از راه تبلیغات کسب کرده است که 2.38 میلیارد از آن، سود خالص بوده است.

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر