;
coinex

شرکت چینی هواوی قصد دارد تا 2 سال دیگر جای اپل را در بازار گوشی های هوشمند بگیرد

شرکت چینی هواوی قصد دارد تا 2 سال دیگر جای اپل را بگیرد

شرکت چینی هواوی قصد دارد تا 2 سال دیگر جای اپل را در بازار گوشی های هوشمند بگیرد.

مدیر بخش تجاری شرکت هواوی یعنی Richard Yu در مصاحبه با خبرگزاری رویترز اعلام کرده است که این شرکت قصد دارد تا در دو سال آینده با پشت سر گذاشتن شرکت اپل به دومین شرکت بزرگ تولید کننده گوشی های هوشمند در جهان تبدیل شود. این شرکت اکنون سومین شرکت بزرگ تولید کننده گوشی هوشمند در جهان است و این بدین معنی است که راه بسیار زیادی برای محقق کردن این هدف در پیش روی خود ندارد؛ هرچند که گرفتن جایگاه شرکت اپل در بازار گوشی های موبایل نیازمند تلاش بسیار و همچنین خوش شانسی است.

طبق اطلاعات منتشر شده توسط شرکت تحقیقاتی Strategy Analytics شرکت چینی هواوی در سه ماهه مالی گذشته 9 درصد از سهم بازار موبایل را با فروش 33.6 میلیون گوشی هوشمند در اختیار داشته است. سهم شرکت آمریکایی اپل در این بازار با فروش 45.5 میلیون گوشی آیفون، 12 درصد بوده است، در حالی که شرکت کره ای سامسونگ با فروش 75.3 میلیون گوشی هوشمند، 20.1 درصد از سهم بازار را به خود اختصاص داده است.

Yu می گوید توسعه تکنولوژی هایی مانند هوش مصنوعی، واقعیت مجازی و واقعیت افزوده در حال حاظر بهترین فرصت هایی هستند که با کمک آن ها می توان در بازار گوشی های هوشمند شرکت اپل را پشت سر گذاشت. این شرکت قصد دارد تا با جلب اعتماد هر چه بیشتر مشتریان سهم بیشتری از بازار را تصاحب کند. آن ها معتقدند که اکنون که چند سالی است که شرکت اپل حرکت مهم و بزرگی انجام نداده است و شرکت سامسونگ هم پس از فراخوانی دوم گوشی نوت 7 اعتبار خود را در بین مشتریان تا حد زیادی از دست داده، می توانند به اهداف مورد نظر خود دست یابند. با این وجود اما اخبار و شایعات حکایت از آن دارند که هر دوی این شرکت ها قصد دارند تا در سال آینده با قدرت بازگردند، گفته می شود که از جمله تغییرات در گوشی های این شرکت در سال آینده صفحه نمایش های بدون لبه و قرار گرفتن اسکنر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش  هستند.

در روز 2 نوامبر یعنی دو روز گذشته شرکت چینی هواوی یک گوشی هوشمند پریمیوم (premium) به نام میت 9  (Mate 9) معرفی کرد. این گوشی از یک صفحه نمایش بزرگ و همچنین سخت افزار قدرتمند بهره می برد. این گوشی دارای یک طراحی زیبا به همراه یک هوش مصنوعی جدید است که به عنوان مغز متفکر گوشی، اپلیکیشن های گوشی را بررسی کرده و آن ها را در اختیار کاربران قرار می دهد.

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر