;
coinex

هدفون بیسیم اپل ممکن است همین امسال عرضه شود

هدفون بیسیم اپل

هدفون بیسیم اپل ممکن است همین امسال عرضه شود. در ادامه با ما همراه باشید :

شرکت اپل در طی کنفرانس معرفی گوشی های آیفون خود که 2 ماه پیش در شهر سانفرانسیسکو برگزار شده بود با معرفی یک محصول جدید بار دیگر چشم ها را به خود خیره کرد و با تشویق حاضران در این کنفرانس مواجه شد. شرکت اپل در جریان این کنفرانس احتمالا از بهترین هدفون بی سیم ساخته شده تاکنون از لحاظ قیمت و کیفیت رونمایی کرد که بر روی آن نام ایرپاد (AirPods) را قرار داد. با این هدفون بیسیم اپل می توانید با هر بار شارژ تا 5 ساعت به موسیقی گوش دهید. قیمت آن 159 دلار است که در مقایسه با محصول رقیب ساخت شرکت سامسونگ با نام آیکون ایکس (IconX) با قیمت 300 دلار بسیار ارزان تر است. این در حالی است که این هدفون بیسیم ساخت شرکت سامسونگ با هر بار شارژ تنها 2 تا 3 ساعت توان پخش موسیقی را دارد.

کیفیت هدفون بیسیم اپل یعنی ایرپاد بسیار خوب است و صدای مناسبی از آن خارج می شود؛ اما مشکل اصلی در رابطه با آن این است که هنوز مشتریان نمی توانند این محصول شگفت انگیز را خریداری کنند. در طی مراسم معرفی این محصول، شرکت اپل اعلام کرد که مشتریان می توانند در ماه اکتبر این هدفون ها را خریداری کنند. با این وجود هالوین فرا رسید و تمام شد؛ اما هدفون بیسیم اپل هنوز همانند روحی سرگردان معطل مانده و به بازار عرضه نشده اند. شرکت اپل با انتشار یک بیانیه رسما اعلام کرد که عرضه این محصول کمی با تاخیر انجام خواهد شد و دلیل آن را هم چنین اعلام کرد : ” ما اعتقادی به ارائه یک محصول قبل از اینکه کاملا آماده شود نداریم. “

این بیانیه به نوعی اعلام می کند که یک چیزی درست کار نمی کند و زمان می برد تا آن را درست کرد؛ اما روز گذشته شایعه ای مبنی بر اینکه این هدفون بیسیم اپل در ماه ژانویه سال آینده عرضه خواهد شد، منتشر شد. ظاهرا شرکت اپل سخت در تلاش است تا این محصول را برای همین امسال آماده فروش کند. در همین راستا اخیرا یک منبع خرده فروشی اظهاراتی کرده است : “ما آماده هستیم که هر زمانی این محصول را به فروش برسانیم. ما تعدادی از این محصولات را برای نمایش به مشتریان تهیه کرده ایم و برای آغاز فروش آنها تنها به یک اشاره نیاز داریم.”

حال، اما معلوم نیست که این نقل قول اعلام می کند که هدفون بیسیم شرکت اپل قرار است از هفته آینده عرضه شود و یا برای خرید آن باید تا کریسمس صبر کنیم.

نظرات خود را در مورد هدفون بیسیم شرکت اپل با ما به اشتراک بگذارید؟ آیا شما حاظر هستید چیزی حدود 600 هزار تومان را برای این هدفون زیبا هزینه کنید؟

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر