;
coinex

اپل تقریبا تمام سود صنعت موبایل را در این سه ماهه مالی به خود اختصاص داده است

اپل تقریبا تمام سود صنعت موبایل را در این سه ماهه مالی به خود اختصاص داده است

اپل تقریبا تمام سود صنعت موبایل را در این سه ماهه مالی به خود اختصاص داده است. در ادامه با ما همراه باشید :

بعد از اینکه شرکت سامسونگ سود خود را در پی شکست گوشی گلکسی نوت 7 خود در این سه ماه و سه ماهه ی بعدی از دست داد، در حال حاضر تنها شرکت اپل است که از تولید گوشی های هوشمند خود، سود بدست می آورد. با توجه به محاسبات تحلیلگر بازار سرمایه BMO یعنی Tim Long، اپل تقریبا تمام سود صنعت موبایل را در این سه ماهه مالی به خود اختصاص داده است.

سود شرکت اپل در بخش موبایل 104 درصد بوده است. این در حالی است که برخی از شرکت های حاضر در این کسب و کار مانند شرکت های ال جی و اچ تی سی در واقع از فروش گوشی های خود به جای سود، ضرر می کنند. شرکت سامسونگ در حالی که با در اختیار داشتن سهم 21.7 درصدی از فروش گوشی های هوشمند در بازار پادشاهی بدون دسترس در این زمینه به حساب می آید؛ اما تنها موفق به کسب سود 0.9 درصدی از این بازار شده است.

شرکت اپل با سهم 13.2 درصدی از بازار فروش گوشی های هوشمند در جایگاه دوم است و شرکت چینی هواوی اکنون با فروش 9.7 درصد از 346 میلیون گوشی هوشمند فروخته شده در سه ماهه ی سوم سال به رتبه ی سوم بزرگترین تولید کنندگان گوشی های هوشمند تبدیل شده است. سال گذشته شرکت اپل تنها 9درصد از سود صنعت موبایل را در اختیار داشت، اما امسال به لطف مشکلات به وجود آمده برای گوشی نوت 7 شرکت سامسونگ یک رکورد جدید را در سومین کوارتر 2016 به نام خود ثبت کرده است.

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر