;
coinex

به ادعای وال استریت ژورنال، گوشی گلکسی S8 در ماه آوریل معرفی خواهد شد

گوشی گلکسی S8 در ماه آپریل معرفی شود

وال استریت ژورنال مدعی شد که ممکن است گوشی گلکسی S8 در ماه آوریل (حدودا فروردین ماه) معرفی شود.

همانگونه که انتظار می رفت تاکنون شایعات زیادی از پرچمدار بعدی شرکت سامسونگ منتشر شده است، از هوش مصنوعی به کار رفته در آن گرفته تا مشخصات سخت افزاری این گوشی، هر روزه توسط اخبار مختلف گزارش می شوند. با این وجود، همه ما پیش بینی وجود یک هوش مصنوعی بزرگ را در این گوشی می کنیم و به نظر می رسد که شرکت سامسونگ هم قصد ندارد تا در هوش مصنوعی و دستیار مجازی، پشت سر دستیار مجازی شرکت گوگل، کورتانای مایکروسافت و سیری اپل قرار بگیرد.

به همین دلیل است که گزارش ها از این موضوع که شرکت سامسونگ قصد دارد تا با اضافه کردن یک دکمه سخت افزار به بهتر شدن هر چه بیشتر این دستیار مجازی که بیکس بی نام دارد کمک کند. بله درست شنیدید شرکت سامسونگ معتقد است مردم با سخت افزار آشنا تر هستند و حس بهتری به آن دارند، خبرگزاری وال استریت ژورنال ادعا می کند که شرکت سامسونگ قصد دارد دکمه فیزیکی مجزایی مختص دستیار مجازی بیکس بی بر روی گوشی گلکسی S8 قرار دهد تا این دستیار مجازی با این دکمه فعال شده و شروع به کار کند.

این ایده بسیار خوبی است که وقتی نمی خواهید بر سر گوشی خود در خیابان یا مترو فریاد بزنید تا همه ی مردم همانند دیوانه به شما نگاه کنند، از این دکمه برای فعال سازی بیکس بی از آن استفاده کنید، اما مشکل این جا است که باز هم مجبور خواهید بود برای ادامه کار با گوشی خود حرف بزنید. خوب خواهیم دید که چگونه این دستیار مجازی می خواهد این قضیه را کنترل کند. متاسفانه همان منبعی که به وال استریت ژورنال گفته است که شرکت سامسونگ در نمونه های اولیه گوشی گلکسی اس 8 یک دکمه فیزیکی برای دستیار مجازی خود تعبیه کرده، اضافه می کند که این گوشی قرار است دیرتر از زمانی که برای آن برنامه ریزی شده بود معرفی شود. در سال های گذشته شاهد بودیم که شرکت سامسونگ قبل از کنفرانس جهانی موبایل (MWC) در ماه فوریه و بعضی اوقات در ماه مارس به معرفی جدیدترین پرچمدار خود می پرداخت؛ اما ظاهرا این اتفاق امسال، در زمانی دیگری رخ خواهد داد.

این منبع به خبرگزاری وال استریت ژورنال گفته است که سامسونگ قصد دارد تا در روز 27 فوریه (9 اسفندماه) گوشی گلکسی S8 را معرفی کند. انجام تست ها اولیه سامسونگ بسیار بیشتر و جدی تر شده است و این منبع ادعا می کند که حتی ممکن است این گوشی در ماه آوریل که بسیار از روز معرفی گلکسی S7 دیرتر است، رونمایی شود. ظاهرا بعد از اتفاقات تلخ گوشی گلکسی نوت 7 ، سامسونگ قصد ندارد اجازه دهد تا هیچ گونه مشکلی، پرچمدار جدیدش را تهدید کند. تا آن زمان اما گوشی های گلکسی S7 و S7 Edge باید مشتریان شرکت سامسونگ را راضی نگه دارند.

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر