;
coinex

لنوو تاکنون 1 میلیون گوشی موتورولا موتو زد فروخته است!

لنوو تاکنون 1 میلیون گوشی موتورولا موتو زد فروخته است

در اوایل روز یکشنبه گذشته لنوو خبری را منتشر کرد مبنی بر این که 1 میلیون دستگاه از گوشی موتورولا موتو زد را در سرتاسر جهان به فروش رسانده است. این مقدرا از حجم بالای فروش به لطف ماژول های موتو مدز این کمپانی به دست آمده است.

موتو مد هاسلبلاد با قیمت 299.99 دلار عملا یک دوربین حرفه ای را به گوشی شما اضافه خواهد کرد. دوربینی که توانایی دارد تا 10 برابر زوم اپتیکال انجام داده و به یک فلاش زنون نیز مجهز است. موتو مد JBL SoundBoost با قیمت 79.99 دلار، یک ماژول اسپیکردار است که گوشی موتورولا موتو زد شما را به یک اسپیکر تمام عیار تبدیل می کند. موتو مد Insta-Share projector نیز ماژول بسیار جالبی است، با این ماژول به راحتی می توان فیلم ها و کلیپ های تصویری تا اندازه 70 اینچ را بر روی دیوار یا هر سطح صاف دیگری پخش کرد و از دیدن آن لذت برد.

موتو مد Power Pack نیز در واقع یک باتری قدرتمند است. این ماژول با قیمت 59.99 دلار، 22 ساعت عمر باتری اضافی در اختیارتان قرار داده و نگرانی شما را از بابت اتمام شارژ گوشی Moto Z برطرف می کند. موتو مد Style Shell نیز وجود دارد. این ماژول در واقع یک قاب بسیار زبیاست که پنل های چوبی و یا چرمی را به پنل پشتی گوشی موتورولا موتو زد اضافه خواهد کرد.

این ماژول ها از طریق پین های مغناطیسی که در پایین گوشی موتو زد قرار گرفته است، به پشت متصل می شوند. موتو مدزها به راحتی از این طریق به گوشی وصل شده و به آسانی نیز جدا می شوند.

گوشی های موجود در خط تولید موتو زد عبارتند از: موتورولا موتو زد (Motorola Moto Z)، موتورولا موتو زد فورس (Motorola Moto Z Force) و موتورولا موتو زد پلی (Motorola Moto Z Play). البته اپراتور آمریکایی ورایزون مدل های منحصر به فرد خود را ارائه می دهد. موتورولا موتو زد دروید، موتورولا موتو زد فورس دروید و موتورولا موتو زد پلی دروید. مدل های انحصاری اپراتور ورایزون در ماه سپتامبر (شهریور ماه) رونمایی شدند.

در هر صورت به نظر می رسد که موتورولا و کمپانی مادرش، لنوو روزهای خوبی را پشت سر می گذراند. فروش 1 میلیون گوشی موتورولا موتو زد می تواند نوید بخش یک فروش عالی در فصل تعطیلات پیش رو برای آنها باشد.

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر