;
coinex

تسلا مدل اس یک سقف تمام شیشه ای دریافت می کند

تسلا مدل اس یک سقف تمام شیشه ای دریافت می کند

بسیاری از صاحبان تسلا مدل اس عاشق داشتن سانروف در خودروهای خود هستند. رانندگی در هنگاهی که پرتوهای خورشید، صورت راننده را نوازش می دهد می تواند بسیار لذت بخش باشد. گویا تسلا این حس خوشایند را درک کرده و برای لذت بردن هر چه بیشتر این افراد، فکری اندیشیده است. کمپانی تسلا به تازگی اعلام کرده است که قصد دارد تا یک گزینه سقف تمام شیشه ای را به خودروهای مدل S خود اضافه کند.

خبر خوب این که قیمت آپشن تمام شیشه ای تسلا مدل اس همان قیمتی است که تا کنون خریداران برای مدل سانروف آن پرداخت می کردند. این به معنای است که خریداران می توانند با پرداخت 1500 دلار اضافه نسبت به مدل استاندارد، این نسخه جدید را دریافت کنند. با توجه به توضیحات تسلا در مورد این ویژگی؛ “ تسلا می خواهد تا فضا را برای راننده و سرنشینان بازتر کرده و احساس بهتری را به آنان هدیه دهد. اگر شما فکر می کنید که این مساله ارزش 1500 دلار اضافی را دارد، پس چرا که نه؟ آن را انجام دهید.”

تسلا چندی پیش اعلام کرد که این سقف تمام شیشه ای هم اکنون در دست تولید است و تا چند هفته دیگر در اکثر نمایشگاه های ایالات متحده در دسترس خواهد بود. پس مشتریانی که قصد دارند تا یکی از این مدل های اس تسلا را در اختیار داشته باشند، تنها کافی است که چند هفته ای را صبر کنند.

تسلا به جزئیات این سقف تمام شیشه ای اشاره ای نکرده است؛ اما خبرگزاری Electrek معتقد است که ما به زودی شاهد چیزی شبیه به سانروف های پانوراما با قابلیت مسدود کردن حرارت خواهیم بود. تسلا از پیش ادعا کرده بود که قادر است تا با فناوری جدید خود، 98 درصد از اشعه های UV و تا میزان 81 درصد از حرارت ایجاد شده توسط نور خورشید را سد کند.

.

منبع: ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر