;
coinex

انتشار آپدیت نسخه‌ بتا اندروید نوقا برای گلکسی اس 7 و اس 7 اج

در روز نهم نوامبر یعنی فردا نوزدهم آبان ماه، قرار است آپدیت نسخه‌ بتا اندروید نوقا برای گلکسی S7 و S7 Edge منتشر شود.

در روز نهم نوامبر یعنی فردا نوزدهم آبان ماه، قرار است آپدیت نسخه‌ بتا اندروید نوقا برای گلکسی S7 و S7 Edge منتشر شود.

هفته‌ی پیش در گزارش جداگانه‌ای به شما اعلام کردیم که سامسونگ شروع به آزمایش نسخه بتا اندروید 7.0 نوقا با کمک تعدادی شرکت کننده در بریتانیا کرده است. این آزمایش که با نام “برنامه‌ آزمایشی گلکسی” بر روی دستگاه‌های گلکسی اس 7 اج در ماه پیش شروع شد. به دلیل پاره‌ای از مسائل به مشکل برخورد و به نظر می‌رسد که سرورهای این نسخه‌ آزمایشی پس از مدتی از اجرای آن بر روی دستگاه‌ها، از دسترسی خارج شده بود؛ اما اکنون اسکرین شاتی از شرکت سامسونگ دلیل این اتفاق را روشن می‌کند.

آپدیت نسخه‌ بتا اندروید نوقا برای گلکسی S7 و S7 Edge

به نظر می‌رسد که ورژن بتای اندروید 7.0 نوقا در 9 نوامبر (فردا، 19 آبان) امسال، برای دانلود در دسترس قرار می‌گیرد. این برنامه تا اواسط ماه دسامبر اجرا خواهد شد. بعد از آن نیز انتظار می‌رود نسخه‌ی اندروید 7.1 برای گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج در اختیار عموم کاربران قرار بگیرد. شایعاتی پیش از این به گوش می‌رسیدند که قرار است شرکت سامسونگ جزو اولین سازندگان گوشی‌های اندروید باشد که گوشی پرچمدار خود را به نسخه‌ی 7 مجهز می‌کند. هم چنین پیش بینی می‌شود که این شرکت تا حدود اواخر سال میلادی بتواند آپدیت جدید خود را عرضه کند. در اندروید 7.0 ورژن جدید Grace UX، قابلیت همیشه روشن بودن صفحه در نوت 7، و نسخه‌ی ارتقا یافته‌ی حالت Doze ارائه خواهد شد.

اگر بخواهید نسخه‌ آزمایشی که هنوز در اختیار عموم قرار نگرفته است را بر روی دستگاه S7 edge و یا S7 خود داشته باشید، باید در برنامه‌ Galaxy Beta Program که در پلی استور موجود است ثبت نام کنید. سپس این شرکت اجازه‌ی دانلود نسخه آزمایشی خود را به شما خواهد داد. ما مطمئن هستیم که در 19 آبان تعداد زیادی از تجربیات آزمایش کنندگان این نسخه به صورت اسکرین شات و ویدیو در فضای مجازی منتشر خواهد شد و ما نیز شما را در جریان داغ ترین اخبار آن قرار خواهیم داد.

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر