;
coinex

شایعات از وجود صفحه نمایش 2K در گلکسی S8 خبر می دهند

شایعات از وجود صفحه نمایش 2K در گلکسی S8 خبر می دهند

شایعات از وجود صفحه نمایش 2K در گلکسی S8 خبر می دهند.

بعد از فاجعه گلکسی نوت 7، حال اما همه چشم ها به گوشی بعدی شرکت سامسونگ یعنی سامسونگ گلکسی S8 دوخته شده است تا ببینند که آیا این شرکت قادر خواهد بود تا در این گوشی مشکلات مربوط به انفجار باتری های گوشی های گلکسی نوت 7 را که باعث توقف تولید این گوشی شد، برطرف کند یا خیر. اجازه دهید بدون اتلاف وقت به جدیدترین شایعاتی که از طرف یکی از تامین کنندگان این گوشی به بیرون درز کرده است، بپردازیم. اخیرا یکی از تامین کنندگان گوشی گلکسی S8 اعلام کرده است که این گوشی در روز 26 ماه فوریه (8 اسفند ماه) معرفی خواهد شد و همچنین دارای یک صفحه نمایش 2K خواهد بود.

شایعاتی که در گذشته از این گوشی منتشر شده بود از این موضوع خبر می داد که سامسونگ برای اینکه موبایل گلکسی S8 با هدست های واقعیت مجازی به خوبی سازگار باشد، از یک صفحه نمایش UHD با رزلوشن 2160 در 3840 پیکسل، بر روی این گوشی پرچمدار خود استفاده خواهد کرد. بسیاری از متخصصین معتقدند که استفاده صفحه نمایش 2K در گلکسی S8 با این دقت بالا باعث تخلیه هرچه سریعتر باتری خواهد شد و سامسونگ را مجبور خواهد کرد که از یک باتری با ظرفیت زیاد در این گوشی استفاده کند. ظاهرا به این دلیل که مشکل گوشی گلکسی نوت 7 از باتری این گوشی بود شرکت سامسونگ تصمیم گرفته است تا حداقل برای یک سال دیگر از همان رزلوشن 1440 در 2560 استفاده کند.

این تامین کننده همچنین گزارش داده است که شرکت سامسونگ هیچگونه قطعه ای برای دکمه خانه گوشی سامسونگ گلکسی اس 8 سفارش نداده است. به احتمال زیاد این بدین معنی است که این گوشی به صورت تمام شیشه ای طراحی شده و اسکنر اثر انگشت آن هم به لطف تکنولوژی جدید شرکت کوالکام به زیر شیشه ی جلوی گوشی منتقل شده است. این طراحی بسیار شبیه به طراحی گوشی جدیدی است که شرکت چینی شیائومی به صورت تمام شیشه معرفی کرده است. در گوشی جدید شرکت شیائومی تقریبا تمام پنل جلویی گوشی را صفحه نمایش آن تشکیل داده است. همچنین گزارش ها حاکی از آن است که شرکت اپل هم قصد دارد تا این ویژگی را در آیفون 2017 خود به کار گیرد.

مطابق گذشته پاسخ ما در برابر شایعات اینگونه این است که باید صبر کنیم تا ببینیم در آینده به طور رسمی چه اتفاقاتی خواهد افتاد. در آینده خبرهای موثق تری منتشر خواهد شد.

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر