;
coinex

دستیار دیجیتالی گلکسی S8 سامسونگ برای توسعه‌دهندگان باز خواهد شد

دستیار دیجیتالی گلکسی S8 سامسونگ برای توسعه‌دهندگان باز خواهد شد

دستیار دیجیتالی گلکسی S8 سامسونگ برای توسعه‌دهندگان باز خواهد شد.

بعد از اخبار منتشر شده در رابطه با برخی مشخصات گلکسی اس 8 سامسونگ، امروز خبرگزاری رویترز اعلام کرد که قرار است دستیار دیجیتالی این گوشی هوشمند را با یک نام تجاری جدید AI (هوش مصنوعی) منتشر شود.

همان‌ طور که قبلا گفته ‌شده بود، هوش مصنوعی جدید دستیار دیجیتالی گلکسی S8 بر پایه Viv خواهد بود، دستیاری که سامسونگ ماه گذشته خریداری کرده بود. شاید جالب باشد که بدانید مؤسسان آزمایشگاه‌های  Viv در واقع همان سازندگان اصلی سیری اپل هستند.

بنا به گزارش رویترز، دستیار دیجیتالی گلکسی S8 برای توسعه‌دهندگان بازخواهد بود تا همیشه قادر باشند امکانات و ویژگی‌های جدیدی به آن اضافه کنند. یک مدیر اجرایی سامسونگ تایید کرده که توسعه‌دهندگان می‌توانند سرویس‌ها را برای نماینده سامسونگ ضمیمه و ارسال کنند. همچنین رویترز اشاره‌ کرده که سرویس دستیار صوتی به سایر دستگاه‌های سامسونگ از جمله ابزارهای پوشیدنی و لوازم‌ خانگی نیز منتقل ‌شده است.

این درست است که در حال حاضر سامسونگ دستیار صوتی خود یعنی S Voice را دارد اما این دستیار قابل‌ مقایسه با Siri ، دستیار گوگل و یا کورتانای مایکروسافت نیست. امیدواریم این دستیار جدید که بیکس بی نام دارد بسیار کارآمدتر از نسخه قبلی باشد.

بعد از شکست گلکسی نوت 7، سامسونگ برای اغوا کردن مشتریانش در سراسر جهان نیاز به یک تلفن رده ‌بالا دارد. امسال که گلکسی S7 این هدف را تحقق بخشید اما با امکانات جدیدی که قرار است گلکسی S8 داشته باشد، سامسونگ بار دیگر می‌تواند خوش بدرخشد.

در کنار دستیار مجازی جدید، انتظار می‌رود گلکسی S8 یک طراحی نرم و صاف( احتمال دارای گودی‌های باریک ‌تر) داشته باشد و دارای یک دوربین ارتقا یافته نیز باشد. احتمالا این تلفن هوشمند به‌طور رسمی در ماه فوریه یا مارس 2017 منتشر خواهد شد.

قطعا ما به دنبال این موضوع هستیم که گلکسی اس 8 سامسونگ چه ویژگی‌های دیگری را ارائه می‌کند. شما چه طور؟

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر