;
coinex

آینده نامعلوم موبایل ال جی V20 در ایران!

آینده نامعلوم موبایل ال جی V20 در ایران!

موبایل ال جی V20 حدودا یک ماه است که معرفی شده و فروش جهانی آن آغاز شده است. تبلیغات این اسمارت فون در ایران نیز آغاز شده؛ اما خبری مبنی بر فروش این گوشی هوشمند وجود ندارد به همین دلیل به سراغ نمایندگی شرکت ال‌جی در تهران رفتیم تا از وضعیت ورود موبایل ال جی V20 به بازار ایران مطلع شویم. در ادامه با تکرا همراه باشید.

موبایل هوشمند V20 از شرکت کره‌ای ا‌ل‌جی در بازار های جهانی عرضه شده است اما فعلا خبری از ورود LG V20 به بازار کشور ایران نیست.

گوشی هوشمند ال جی وی 20 پرچمدار جدید شرکت کره‌ای ال‌جی است که به دلیل موفقیت موبایل پیشین خود یعنی ال جی V10 انتظارهای زیادی از آن می‌رود. شرکت ال‌جی موبایل، این گوشی هوشمند را در بسیاری از نقاط دنیا روانه بازار کرده و این درحالی است که از معرفی و فروش این تلفن هوشمند در ایران هنوز خبری به گوش نمی‌رسد.

طبق اظهارات نمایندگان شرکت مدیا پردازش در شهر تهران، تقاضا برای خرید و موجود کردن این اسمارت فون بسیار خوب است و بسیاری به دنبال ثبت نام برای پیش فروش این موبایل هستند تا هرچه سریعتر صاحب این گوشی قدرتمند از برند محبوب و معروف ال‌جی شوند؛ اما فعلا شرکت مدیا پردازش (نماینده فروش و خدمات پس از فروش موبایل های ال جی در ایران) برنامه‌ای برای ورود این محصول به کشور ندارد و به نمایندگان پاسخ واضحی در این رابطه نداده است.

موبایل هوشمند V20 از شرکت کره‌ای ا‌ل‌جی در بازار های جهانی عرضه شده است اما فعلا خبری از ورود LG V20 به بازار کشور ایران نیست.

طی تماس خبرنگار تکرا با شرکت مدیا پردازش این شرکت اذعان داشت، عرضه گوشی LG V20 تا اواسط آذر ماه با گارانتی رسمی وارد بازار موبایل ایران خواهد شد؛ اما در مورد قیمت و پیش فروش این محصول فعلا نمی‌توان صحبتی کرد.

نظر شما در مورد قیمت احتمالی و زمان عرضه موبایل ال جی V20 در بازار ایران چیست؟ آیا شما خریدار این گوشی هوشمند خواهید بود؟

.

منبع: تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (6 نظر)

    آیا نسخه ای که وارد ایران میشه سیستم صوتیش مال شرکت بی اند او خواهد بود یا خیر؟ اگر باشه من میخرم.

    پاسخ

    سلام
    بله نسخه‌ای که قرار به ورود به کشور است همانند اپراتورهای اروپایی و با ویژگی یکسان خواهد بود

    پاسخ

    بعد از وارد شدن گوشی به کشور، من زنگ زدم مدیا پردازش گفتن نسخه بی اند او سفارش ایران نیست. اگر اطلاعاتی در این زمینه دارید بفرمایید ممنون میشم. فکر میکنم سوال خیلی ها باشه که واقعا در ایران این مدل رو نخواهیم داشت؟؟؟

    پاسخ

    سلام
    متاسفانه این مدل به صورت رسمی وارد بازار نشده است هر چند که با تفاوت قیمت 200 تا 300 هزار تومانی می‌تونید توی علائدین این موبایل رو بدون گارانتی که از طریق قاچاق وارد کشور شده، خریداری کنید.

    پاسخ

    میشه بگید بیاد ایران قیمتش چنده؟

    پاسخ

    سلام
    قیمتی در حدود دو میلیون و صد هزار تومان تا دو میلیون و دویست هزار تومان خواهد داشت

    پاسخ