;
coinex

تست سامسونگ گلکسی S8 احتمالا از ماه ژانویه آغاز خواهد شد

تست سامسونگ گلکسی S8 احتمالا از ماه ژانویه آغاز خواهد شد

تست سامسونگ گلکسی S8 از ژانویه (دی ماه امسال) آغاز خواهد شد. در ادامه با ما همراه باشید.

پس از اتفاقات و فراخوان‌های گلکسی نوت 7 حالا همه نگاه‌ها بر روی سامسونگ است. البته که فرض همه بر این است که این کمپانی کره‌ای برای جبران اتفاقات نوت 7 و برای بهتر کردن ذهنیت مردم نسبت به خود، سال بعد با یک پرچمدار قدرتمند و سطح بالا باز خواهد گشت.

اخیراً شایعات زیادی درباره سامسونگ گلکسی اس 8 شنیده می‌شود. همچنین با توجه به گفته‌های اخیر نشریه وال استریت ژورنال ممکن است که این گوشی در ماه آوریل عرضه خواهد شد. این امر می‌تواند در جدول زمانی سامسونگ نسبت به زمانی که کمپانی اعلام و معرفی پرچمداران خود را در MWC در شهر بارسلونا برگزار و گوشی ها را در ماه مارس عرضه می‌کرد، تغییر جزئی ایجاد کند.

گرچه شایعات جدید حاوی اطلاعاتی هستند که گفته‌های وال استریت ژورنال را رد می‌کنند. یک منبع که نامش ذکر نشده در میان تأمین کنندگان کلیدی سامسونگ برای سرمایه گذاران فاش کرد که انتظار می‌رود که اجزاء اولیه در ماه ژانویه ارائه شوند، این موضوع می‌تواند به این معنی باشد که در همین زمان تست سامسونگ گلکسی S8 شروع شود. این فرد همچنین به این موضوع اشاره کرد که حجم زیادی از محموله‌ها با شروع ماه فوریه از راه می‌رسد که خب با توجه به این امر، سامسونگ اگر بخواهد این کار را انجام دهد، زمان زیادی برای آمادگی انتشار گوشی‌ها در ماه مارس خواهد داشت.

این موضوع همچنین توسط منبع ناشناس دیگری از تأمین کنندگان سامسونگ برای بار دیگر نیز تأیید شد. وی افزود که ” با توجه به تأمین قطعات، برخلاف گزارشات اخیر وال استریت ژورنال، راه اندازی و انتشار گوشی‌ها می‌تواند مثل همیشه در ماه مارس صورت گیرد.”

به هرحال سامسونگ مسیر دشواری در پیش رو دارد. با توجه به شرایط کنونی و اینکه این شرکت زیر ذره بین عمومی قرار گرفته است، می‌تواند برای کمپانی مسئله مرگ و زندگی باشد. اکنون با قاطعیت تمام می‌توان گفت که مصرف کنندگان فاجعه دیگری را تحمل نخواهند کرد، به همین علت است که حرکت بعدی سامسونگ می‌تواند بسیار مهم و حائز اهمیت باشد. باید منتظر بود و دید که سامسونگ در سال آینده چه خواهد کرد.

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر