;
coinex

یکی از آیفون های سال آینده دارای پنل اولد خواهند بود

آیفون های سال آینده دارای پنل اولد

ظاهرا اپل تایید کرده است که یکی از آیفون های سال آینده، دارای پنل اولد خواهند بود. در ادامه با تکرا همراه باشید :

تاکنون گمانه زنی های زیادی مطرح شده است مبنی بر اینکه شرکت اپل قصد دارد تا در سال 2017 یعنی یک سال دیگر به سلطه ی چندین ساله پنل های LCD در گوشی های آیفون پایان دهد و بالاخره از پنل اولد (OLED) در گوشی های آیفون استفاده کند. سال آینده دهمین سالگرد تولید گوشی های آیفون خواهد بود.

گزارشی ماه گذشته از خبرگزاری Nikkei Asian Review منتشر شده بود که ادعا می کرد پنل های اولد قرار است تا در مدل 5.5 اینچی آیفون 8 استفاده شوند و مدل 4.7 اینچی و 5 اینچی که شایعاتی مبنی بر ساخت آن منتشر شده بود، همچنان از همان پنل های LTPS (پلی سیلیکون با دمای پایین) استفاده کنند.

ظاهرا اکنون اپل به صورت غیر مستقیم تایید کرده است که این شرکت برنامه دارد تا حداقل در یکی از مدل های آیفون 2017 از پنل اولد استفاده کند. فرمی که SEC 10-K (فرمی که در آن شرکت ها گزارش مالی سالانه خود را به بورس اوراق بهادار گزارش می کنند) نام دارد و توسط شرکت اپل نوشته شده است، توسط J.P Morgan خوانده شده است. بر اساس این فرم، شرکت اپل سفارش هایی برای خرید پنل های اولد را برای یک سال به ارزش 4 میلیارد دلار به یک تامین کننده که به احتمال زیاد شرکت سامسونگ بوده، داده است.

یکی دیگر از تامین کنندگانی که احتمال می رود اپل از آن شرکت برای پنل های اولد تقاضا کند شرکت شارپ است که توسط تامین کننده اصلی قطعات محصولات اپل یعنی فاکسکان (Foxconn) خریداری شده است. پیش تر شرکت اپل از صفحه نمایش های اولد در ساعت های اپل واچ و تکنولوژی صفحه لمسی مک بوک پروهای جدید استفاده کرده بود.

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر