;
coinex

دادخواهی علیه سامسونگ ؛ زوج کانادایی مجبور به دور انداختن گوشی‌های نوت 7 خود شدند

دادخواهی علیه سامسونگ

دادخواهی علیه سامسونگ توسط زوجی که برای بازگشت به خانه مجبور به دور انداختن گوشی‌های سامسونگ گلکسی نوت 7 خود شدند. در ادامه با ما همراه باشید :

اکنون می‌توان گفت که فاجعه نوت 7 و اتفاقات پیرامون آن تقریباً رو به اتمام است. سامسونگ تمامی گوشی های نوت 7 را فراخوانده و جمع آوری کرد و برای آن دسته از افرادی که هنوز گوشی‌های خود را باز نگردانده‌اند به روزرسانی محدودیت شارژ باتری را منتشر کرد تا آن‌ها نیز سریعا اقدام به تعویض گوشی خود کنند. علاوه بر این، کمپانی در این مدت همواره در حال انتشار عذرخواهی‌ها و اظهار ندامت به مشتریان خود بود که مهم‌ترین آن‌ها روز گذشته منتشر شد. انتشار یک عذرخواهی دیگر از طرف سامسونگ خبرساز شد.

اما آن طور که به نظر می‌رسد، برای مشتری ها بخشش این اتفاقات آسان نیست. اخیرا، McKenize Lake Lawyers LLP، یک شرکت حقوقی کانادایی، اقدام به ثبت یک دادخواست علیه سامسونگ بخش ایالات متحده آمریکا و کانادا کرده است. این شرکت مدعی است که سامسونگ نسبت به خطرات واضح دستگاه‌های خود غافل بوده و در این زمینه کم کاری کرده است.

این دادخواهی علیه سامسونگ به نوعی به نمایندگی از تمامی خریداران کانادایی نوت 7 مطرح شده است. مدعیان در این دادگاه به دنبال اثبات ادعاهای خود و جبران خسارت هستند، آن‌ها به دنبال این هستند که سامسونگ طی یک بیانیه رسمی به غفلت و کم کاری خود در طول توزیع و فراخوانی نوت 7 اعتراف کند. آن ها بر این باورند که این فراخوانی صرفاً گمراه کردن مشتریان و مخفی کردن اطلاعات مربوط به این فاجعه می‌باشد.

شاکیان آغاز کننده این دادخواهی زوجی به نام‌های هانا شاهین و دنیل فولر بودند. این زوج که از مالکان نوت 7 بودند در حال بازگشت از سفر ماه عسل خود، توسط مسئولین فرودگاه مطلع شدند که با توجه به ممنوعیت این گوشی در فرودگاه‌ها، قادر به بردن آن به درون هواپیما نیستند. بنابراین، این زوج برای بازگشت به خانه مجبور به دور انداختن گوشی‌های خود شدند. همچنین به گفته آن‌ها، کمپانی سامسونگ هیچگونه کاری برای جبران این مسئله انجام نداده است.

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر