;
coinex

گوشی وان پلاس 3T در 25 آبان ماه معرفی خواهد شد

گوشی وان پلاس 3T در 25 آبان ماه معرفی خواهد شد

کمپانی وان پلاس با انتشار یک تیزر تبلیغاتی در توئیتر، به رویداد رونمایی خود در ساعت 1 بعد از ظهر به وقت شرق دور در 15 نوامبر (25 آبان ماه) اشاره کرد. بر اساس شایعات منتشر شده، انتظار می رود که این کمپانی نسخه ای از گوشی وان پلاس 3 که به تراشه اسنپدراگون 821 مجهز شده را معرفی کند.

اگرچه در این تیزر صراحتا به نام این دستگاه اشاره ای نشده است؛ اما بر اساس پیش بینی های کارشناسان و شایعات منتشر شده قبلی این دستگاه، گوشی وان پلاس 3T خواهد بود. گوشی هوشمندی که یک نسخه ارتقا یافته از وان پلاس 3 به حساب می آید.

پیش از این کوالکام نیز در توئیتر رسمی خود به با انتشار پستی به این نکته اشاره کرده بود. کوالکام از قبل اعلام رکده بود که پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 821 در گوشی جدید وان پلاس که به زودی از راه می رسد، قدرتنمایی خواهد کرد.

اکنون با انتشار این تیزر تبلیغاتی، این شایعه رنگ و بوی واقعی تری به خود گرفته است؛ اما در این تیزر هیچ اشاره ای به نام محصول بعدی کمپانی وان پلاس نشده است. در این پوستر تبلیغاتی، کد T-7 نوشته شده و بعد از آن، تاریخ و ساعت راه اندازی این دستگاه خودنمایی می کند. این حرف T به احتمال بسیار زیاد به موبایل OnePlus 3T اشاره خواهد داشت؛ اما هیچ نظری فعلا درباره عدد 7 نمی توان داد. بنابراین باید کمی صبر کنیم مسلما 25 آبان ماه خبرهای زیادی برای گفتن وجود خواهد داشت.

گفته می شود که مشخصات گوشی وان پلاس 3T بدین شرح است؛ یک نمایشگر 5.5 اینچی اپتیک آمولد (Optic AMOLED) فول اچ دی (رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل) که برای اولین بار در موبایل وان پلاس 3 خودنمایی کرد، در نمای جلویی آن دیده می شود. البته این احتمال نیز وجود دارد که وان پلاس در این مدل جدید، به دلیل کمبود نمایشگر های آمولد و به منظور عرضه هر چه سریعتر این گوشی، از صفحه نمایش LCD در آن استفاده کند.

انتظار می رود که این دستگاه در دو نسخه متفاوت از نظر حافظه داخلی عرضه شود. نسخه ای با 64 گیگابایت رم و نسخه رده بالاتر آن با 128 گیگابایت معرفی خواهد شد. هر دو نسخه به 6 گیگابایت رم مجهزند. تفاوت اصلی بین گوشی های وان پلاس 3 و موبایل وان پلاس 3T در پردازنده آنهاست. ارتقا به تراشه اسنپدراگون 821 کوالکام می تواند جذابترین ویژگی این گوشی جدید باشد.

بر اساس شایعات، دوربین پشتی این اسمارت فون یک سنسور سونی IMX398 خواهد بود. این همان سنسوری است که در گوشی های OPPO R9s و اوپو R9s Plus نیز یافت می شود. تفاوت دیگر این دستگاه با پرچمدار وان پلاس 3 در سیستم عامل آن است. مدیریت نرم افزاری در گوشی وان پلاس 3T برعهده اندروید 7.0 نوقا است. البته لازم بذکر است که قیمت وان پلاس 3T نیز احتمالا چیزی در حدود 80 دلار بالاتر از وان پلاس 3 باشد که به این ترنتیب با برچسب قیمتی در حدود 480 دلار عرضه خواهد شد.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر