;
coinex

اولین نمونه از عکس های گرفته شده با دوربین سلفی دوگانه گوشی ویوو ایکس 9

اولین نمونه از عکس های گرفته شده با دوربین سلفی دوگانه گوشی ویوو ایکس 9

اولین نمونه از عکس های گرفته شده با دوربین دوگانه سلفی در گوشی ویوو ایکس 9 منتشر شد. عکس های بسیار زیبایی است و اثر بوکه به وضوح در آن قابل مشاهده است.

انتظار می رود که کمپانی ویوو در 17 نوامبر (27 آبان ماه) به طور رسمی دو گوشی ویوو ایکس 9 (Vivo X9) و ویوو ایکس 9 پلاس (Vivo X9 Plus) را معرفی کند؛ اما قبل از آن این شرکت اقدام به انتشار اولین نمونه عکس های گرفته شده با دوربین دوگانه سلفی ویوو X9 کرد.

این کمپانی چینی که تحت حمایت کمپانی مادر، BBK Electronics، است با شعار دوربین دوگانه سلفی Vivo X9 این گوشی پرچمدار جدید خود را معرفی کرده است. این شرکت تعدادی از رندرهای این دستگاه را نیز در فضای آنلاین به اشتراک گذاشت.

نمونه های گرفته شده با دوربین دوگانه جلویی این گوشی یک زن زیبا را در موقعیت های مختلف و با پس زمینه ای به همان زیبایی، به تصویر کشیده است.

نمونه های گرفته شده با دوربین دوگانه جلویی این گوشی یک زن زیبا را در موقعیت های مختلف و با پس زمینه ای به همان زیبایی، به تصویر کشیده است.

عکس های سلفی با دقت تمام، جزئیات را به تصویر کشیده است. تصاویر عاری از هرگونه دانه یا نویزهای تصویری است. چه عکسی که در منزل گرفته شده و چه تصویری که در فضای بیرون به ثبت رسیده، هر دو از کیفیت بالایی برخوردار هستند. رنگ پوست این بانو نیز بسیار روشن و کاملا طبیعی است. تمامی خطوط روی چهره مشخص بوده و کاملا نرمال است.

دوربین جلویی گوشی ویوو ایکس 9 یک دوربین دوگانه است؛ بنابراین انتظار می رود تا افکت بوکه به بهترین شکل خود را در عکس های گرفته شده با این گوشی به نمایش بگذارد. تاری پس زمینه جالب را می توان در هر دو نمونه تصویر گرفته شده مشاهده کرد. علاوه بر آن، به نظر می رسد که سوژه تمرکز شده بر روی آن نیز بسیار باکیفیت به ثبت رسیده است.

موبایل Vivo X9 با یک دوربین 20 مگاپیکسلی مجهز به سنسور سونی IMx376 و یک دوربین 8 مگاپیکسلی برای عمق دید در پنل جلویی خود همراه شده که در یک بدنه تمام فلزی جای خوش کرده است. این دستگاه دارای یک نمایشگر 5.5 اینچی است که با محافظ گوریلا گلس 5 پوشیده شده است. این درحالی است که گوشی ویوو ایکس 9 پلاس با نمایشگر بزرگتر 6 اینچی خودنمایی خواهد کرد.

هر دو گوشی ویوو X9 و ویوو X9 Plus به یک پردازنده اسنپدراگون 653 مجهز شده و وجود دو نسخه در آنها تایید شده است. نسخه رده بالاتر به یک رم 6 گیگابایتی مجهز شده و نسخه پایین تر با 4 گیگابایت رم ظاهر خواهد شد.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر