;
coinex

آپدیت اندروید 7 برای گوشی LG G5 منتشر شد + زمان انتشار در ایران

آپدیت اندروید 7 برای گوشی LG G5 منتشر شد + زمان انتشار در ایران

شرکت ال‌جی امروز پرچمدار 2016 خود یعنی ال‌جی جی 5 را به سیستم عامل اندروید نوقا بروزرسانی کرد. در ادامه با تکرا همراه باشید.

شرکت کره‌ای ال‌‎جی بالاخره اندروید 7.0 نوقا را برای صاحبان گوشی LG G5 در کره جنوبی طی یک بروزرسانی سیستمی مهم منتشر کرد. این شرکت قصد دارد این سیستم عامل را طی چند هفته آینده در اختیار کاربران آمریکایی، اروپایی و آسیایی قرار دهد.

سیستم عامل اندروید 7 برای گوشی هوشمند LG G5 در کشور کره جنوبی منتشر شده است. بروزرسانی جدید LG G5 به زودی و در اوایل آذر ماه در کشور ایران منتشر خواهد شد.

گوشی هوشمند ال‌جی G5 یکی از اولین دستگاه‌های غیر نکسوسی است که به سیستم عامل اندروید نوقا بروز خواهد شد. همچنین شایان ذکر است ویژگی‌های این آپدیت هنوز توسط ال‌جی اعلام نشده است اما انتظار می‌رود علاوه بر ویژگی‌های اصلی و مهم اندروید نوقا، بروزرسانی‌هایی برای بر طرف کردن باگ‌های نرم افزاری و مشکلات رابط کاربری این دستگاه از سوی ال جی در فایل بروزرسانی گنجانده شده باشد تا شاهد بهبود‌هایی در عملکرد کلی دستگاه باشیم.

 شرکت ال‌جی در رابطه با انتشار اندروید 7 برای LG G5 گفته است:

انتشار آپدیت‌های نرم‌افزاری سریع‌تر از رقبا، بهترین راهکار برای نشان دادن تعهد ال‌جی در پشتیبانی از محصولات و کاربران است.

اندروید 7 نوقا برای ال‌جی G5 چه زمانی به دست کاربران ایرانی خواهد رسید؟!

اندروید 7 نوقا برای ال‌جی G5 چه زمانی به دست کاربران ایرانی خواهد رسید؟!

سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا برای خریداران گوشی LG G5 در کشور ایران طبق پیگیری تکرا از دفتر شرکت مدیا پردازش در شهر تهران، باید منتظر سیستم عامل اندروید نوقا در دو هفته اول آذر ماه سال جاری بود. همچنین باید گفت که این سیستم عامل با پشتیبانی کامل از زبان فارسی در اختیار کاربران ایرانی قرار خواهد گرفت.

برای اطلاع از وجود بروزرسانی و دریافت آپدیت گوشی LG G5 چه باید کرد؟

برای اطلاع از وجود بروزرسانی و دریافت آپدیت گوشی LG G5 چه باید کرد؟

برای اینکه بفهمید این آپدیت به گوشی LG G5 شما رسیده است یا خیر، وارد قسمت تنظیمات (Settings) بشوید و سپس در بخش عمومی (General) گزینه بروزرسانی سیستم (System updates) را انتخاب کنید. در مرحله بعد بر روی گزینه بروزرسانی نرم افزار ال‌جی (LG Software Update) بزنید و سپس گزینه بررسی برای به روزرسانی (Check For Update) را انتخاب کنید. در صورت وجود بروزرسانی، موبایل شما آماده ارتقا به اندروید 7 است.

توجه داشته باشید برای دریافت آپدیت، گوشی LG G5 شما شرایط زیر را داشته باشد:

  1. تهیه بک آپ یا همان نسخه پشتیبان از حافظه داخلی گوشی خود بر روی حافظه جانبی (میکرو اس دی)
  2. داشتن شارژ باتری حدقل 60 درصد برای دانلود بروزرسانی
  3. اتصال به اینترنت پایدار و با سرعت مناسب
  4. داشتن شارژ باتری حداقل 45 درصد برای نصب بروزرسانی

.

منبع: تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر