;
coinex

گوشی اپل آیفون 8 به تکنولوژی شارژ بی سیم مجهز خواهد شد (شایعه)

گوشی اپل آیفون 8 به شارژرهای بی سیم مجهز خواهند شد

ممکن است گوشی اپل آیفون 8 به شارژرهای بی سیم مجهز شوند که تاکنون نمونه آن را ندیده‌اید.

با اینکه مدت زیادی از معرفی آیفون 7 و آیفون 7 پلاس و قرار گرفتن این گوشی ها در ویترین فروشگاه ها نمی گذرد؛ اما اخبار و شایعات مربوط به گوشی های سال آینده این شرکت یعنی گوشی اپل آیفون 8 این روز ها در صدر اخبار رسانه های تکنولوژی دنیا هستند. سال آینده تولد 10 سالگی گوشی های آیفون شرکت اپل است و از این رو نه تنها ما بلکه اکثر قریب به اتفاق کارشناسان این امر در سراسر دنیا معتقدند سال آینده شاهد بزرگ ترین تغییراتی که تا کنون در گوشی های آیفون رخ داده است، خواهیم بود.

آخرین شایعات پیرامون محصول 2017 غول کوپرتینو به شارژ بی سیم آیفون 8 اشاره می کند؛ اما این برخلاف تمام چیزهایی است که ما تاکنون دیده ایم. روش های شارژ بی سیم سنتی به این شکل عمل می کردند که شما باید گوشی خود را بر روی یک وسیله بی سیم قرار داده تا بتوانید آن را شارژ کنید، حال، اما به نظر می رسد که شرکت اپل قصد دارد تا سیستم شارژ بی سیم را واقعا بی سیم کند.

این شرکت ظاهرا به دنبال پیاده سازی برخی از ماژول های خاص در گوشی اپل آیفون 8 است که به یک فرستنده که به پریز برق وصل است متصل می شود. با این کار دیگر کاربران قادر خواهند بود که تا فاصله 4.5 متری (15 فوت) از پریز برق گوشی خود را به صورت بی سیم شارژ کنند و اگر این اتفاق واقعا عملی شود، می تواند به راحتی با پشت سر گذاشتن رقبا به بهترین روش شارژ بی سیم گوشی های هوشمند تبدیل شود.

آیفون 8 به شارژرهای بیسیم

بر اساس این شایعات، شرکت اپل برای انجام این کار در حال همکاری با شرکت Energous است. خبرهایی نیز قبلا منتشر شده بود و در آن به این موضوع اشاره می کرد که این شرکت در حال همکاری با یک شرکت درجه یک تولید کننده گوشی های هوشمند در جهان است. حال به نظر می رسد که شاهد یک همکاری فوق العاده هستیم. با این حال هم اگر شما با شنیدن شرکت درجه یک تولید کننده گوشی های هوشمند در جهان به طور کامل قانع نشده اید، باید در مورد این موضوع که می گوییم، فکر کنید. یک شرکتی که 70 درصد سفارش های خود را از اپل دریافت می کند، اخیرا 10 میلیون دلار در شرکت Energous سرمایه گذاری کرده است.

تاکنون هیچ کسی به طور رسمی این گمانه زنی ها را تایید نکرده است که ما از صحت آن به طور کامل اطمینان حاصل کنیم؛ اما دروغ است اگر نگوییم که برای دیدن آیفون های سال آینده شرکت اپل بسیار هیجان زده و مشتاق هستیم. این یک تغییر خارق العاده و اساسی خواهد بود که نحوه کار شارژرهای بی سیم را به کلی تغییر  خواهد داد و اگر این ویژگی همان گونه که ما فکر می کنیم کار کند، بدون شک یکی از بهترین تغییراتی خواهد بود که در گوشی های اپل آیفون 8 شاهد آن خواهیم بود.

.

منیع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر