;
coinex

راهنمای هدیه تعطیلات 2016 اپل منتشر شد: دستگاه، موسیقی، عکس و اسباب‌ بازی

راهنمای هدیه تعطیلات 2016 اپل

راهنمای هدیه تعطیلات 2016 اپل منتشر شد: دستگاه، موسیقی، عکس و اسباب‌ بازی. اینها بخشی از محصولات اپل برای کریسمس است.

اپل راهنمای هدیه تعطیلات 2016 خود را منتشر کرده است. تمرکز این راهنما بر روی محصولاتی است که این شرکت به ‌شدت آن‌ها را به مردم توصیه می‌کنند. در حالی ‌که هیچ کاهش قیمت و تخفیفی برای این محصولات وجود ندارد؛ اما طرفداران این برند ارزش یک نگاه سریع به این محصولات را خواهند یافت.

پشتیبانی از این محصولات در راهنمای هدیه تعطیلات توسط اپل نشان می‌دهد که این تولیدات از کیفیت بالایی برخوردار و دارای ارزش فراوانی هستند.

راهنمای هدیه تعطیلات 2016 اپل

راهنمای هدیه تعطیلات اپل نشان می‌دهد که یک آیفون 7، یک ساعت هوشمند جدید اپل، آیپد پرو، مک بوک و تلویزیون اپل برخی از بهترین هدایای تعطیلات جهان هستند و در کنار این‌ها لوازم جانبی جالب، همچنین هدیه‌ای برای علاقه‌مندان به موسیقی، دوستداران عکاسی و بازی و اسباب‌ بازی نیز در این راهنما وجود دارد.

در این راهنما محصولات کاملا مجزایی نیز وجود دارند که توسط شرکت اپل تولید نشده‌اند. مانند دستگاه ساخت موسیقی Roli blocks با رابط کاربری رنگارنگ که یک‌ راه جدید برای ساخت بیت‌های موسیقی را ارائه می‌کند. همچنین بلندگوهای بدون سیم Sonos:Play1 که باکیفیت عالی بهترین محصول برای پخش موسیقی است.

اپل برای علاقه‌مندان به عکاسی، پهپاد بسیار کوچک و تاشوی DJI Mavic Pro را پیشنهاد می‌کند که دارای ویژگی سرعت زیاد است. همچنین دستگاه DJI Osmo Mobile  که یک نگه ‌دارنده عالی برای تلفن آیفون شماست. اگر علاقه‌مند به عکاسی و فیلم ‌برداری در شب هستید، اپل به شما سیستم روشنایی Lumimuse 3 LED را پیشنهاد می‌کند.

در بخش موردعلاقه ما یعنی بخش اسباب‌ بازی‌ها، پیشنهاد اپل ربات Ubtech Jimu Robot Meebot Kit و همچنین ربات زیبای Anki Cozmo Robot  به همراه Power cubes است.

می‌توانید با استفاده از تصاویر زیر ایده‌های جالب بیشتری را در راهنمای هدیه تعطیلات 2016 اپل پیدا کنید. با کلیک کردن بر روی تصاویر زیر می توانید آنها را در سایز بزرگ مشاهده کنید.

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر