;
coinex

انفجار گوشی آیفون 7 پلاس در چین! آیا بخت بد نوت 7 گریبان آیفون را گرفته؟

انفجار گوشی آیفون 7 پلاس در چین خبرساز شد

انفجار گوشی آیفون 7 پلاس در چین خبرساز شد. در حالی که خبرهای مربوط به انفجار گلکسی نوت 7 رو به پایان است، خبر انفجار گوشی آیفون 7 پلاس شک جدیدی را به طرفداران غول کوپرتینو وارد کرد. دو روز قبل انفجار آیفون 7 پلاس در استان یوننان (Yunnan)، واقع در جنوب غربی چین در فضای آنلاین منتشر شد.

بر اساس این گزارش، یک دستگاه گوشی آیفون 7 پلاس که ماه گذشته خریداری شده بود، به طور تصادفی به زمین افتاد و منفجر شد. گفته می شود که این گوشی پس از برخورد با زمین شروع به لرزش کرده و دود از خود ساطع می کرد. در پایان این سناریو، صفحه نمایش آیفون 7 پلاس به طور کامل از بدنه آن جدا شده و کاملا درهم شکسته است.

انفجار گوشی آیفون 7 پلاس

همان طور که در تصاویر مربوط به این خبر می بینید، میزان آسیب دیدگی به وضوح مشخص بوده و به حدی است که دیگر نمی توان آن را تعمیر کرد. انهدام کامل می تواند واژه مناسبی برای آن باشد! به احتمال بسیار زیاد باتری در اثر شوک وارده از برخورد با زمین، منفجر شده است.

اگر بتوان به این خبر اعتماد کرد، باید گفت که تعداد گزارش هایی که از انفجار پرچمدار جدید اپل منتشر شده رو به افزایش است. اوایل ماه گذشته انفجار آیفون 7 در حالی که صاحب آن مشغول فیلمبرداری با گوشی خود بود، در فضای آنلاین خبرساز شد. موردی دیگر از آتش گرفتن آیفون 7 در استرالیا و در داخل یک ماشین گزارش شد و گفته می شود که تقریبا این دستگاه به طور کامل سوخت. کمپانی اپل هنوز هیچ پاسخی به این اتفاق اخیر نداده است.

انفجار گوشی آیفون 7 پلاس

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر