;
coinex

برای چهارمین ماه متوالی فروش کنسول بازی ایکس باکس وان از پلی استیشن پیشی گرفت

فروش کنسول بازی ایکس باکس وان از شرکت مایکروسافت برای چهارمین ماه متوالی از رقیب خود یعنی پلی استیشن 4 در آمریکا سبقت گرفته است.

طبق اطلاعات منتشر شده از شرکت تحقیقاتی NPD، کنسول بازی ایکس باکس وان از شرکت مایکروسافت در ماه اکتبر پرفروش ترین کنسول بازی در آمریکا بوده است، به همین دلیل باید گفت که برای چهارمین ماه متوالی ایکس باکس وان توانسته است رقیب خود یعنی پلی استیشن 4 را از دور رقابت خارج کند. در ادامه با تکرا همراه باشید.

شرکت تحقیقاتی NDP و بخش سرگرمی Gfk اطلاع داده است که کنسول بازی ایکس باکس وان توانسته است رقیب خود از شرکت ژاپنی سونی یعنی، پلی استیشن را برای چهارمین ماه متوالی در آمریکا به زمین بزند. ایکس باکس وان یکی از کنسول‌های قدرتمند است که علیرغم فروش نسبتا پایین تا چندین ماه پیش، حالا توانسته است در میان مردم و گیمرها محبوب شده و فروش خوبی را رقم بزند. شایان ذکر است کنسول بازی ایکس باکس وان برای چهارمین ماه متوالی بهترین فروش در کنسول‌های بازی را به خود اختصاص داده است. همچنین ایکس باکس وان در انگلستان و استرالیا برای دومین ماه متوالی صدر فروش را در دست دارد.

رئیس بخش بازاریابی کنسول ایکس‌ باکس، آقای مایک نیکولز به دلیل این موفقیت گفت:

فروش کنسول بازی ایکس باکس وان از شرکت مایکروسافت برای چهارمین ماه متوالی از رقیب خود یعنی پلی استیشن 4 در آمریکا سبقت گرفته است.

از شور و هیجان شما طرفداران و دوست داران کنسول ایکس باکس و ادامه هیجان آن‌ها برای کنسول‌های ایکس باکس وان و ایکس باکس وان اس در سراسر جهان بسیار متشکریم، براساس اطلاعات منتشر شده از گروه NPD و بخش سرگرمی GfK، توانستیم در ماه اکتبر تبدیل به پرفروش‌ترین کنسول بازی در بازارهای کشور آمریکا، انگلستان و استرالیا شویم.

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر