;
coinex

با بهترین ربات های پیام رسان تلگرام آشنا شوید

بهترین ربات های پیام رسان تلگرام مشخص شدند. پنج ربات از ربات‌های تلگرامی محبوب و پر استفاده در سراسر جهان، امروز توسط شرکت روسی تلگرام مشخص شدند.

پیام رسان محبوب و معروف تلگرام در سراسر جهان و به ویژه در کشور ایران طرفداران زیادی دارد. این پیام رسان روسی حالا 5 ربات برتر را که محبوبیت زیادی در میان کاربران تلگرامی دارند، انتخاب کرده است. در ادامه با تکرا همراه باشید.

همانطور که می‌دانید اوایل سال 2016 میلادی تلگرام برای تشویق و ایجاد رقابت میان توسعه دهندگان ربات‌های خلاقانه و کارآمد، مبلغ یک میلیون دلار را به عنوان جایزه تعیین کرد و قرار شد این شرکت به هر کدام از توسعه دهندگان بهترین ربات های پیام رسان تلگرام مبلغ 25 هزار دلار جایزه دهد. همچنین پیام رسان روسی تلگرام چندی پیش با انتشار یک به روزرسانی قابلیت استفاده از ربات را برای کاربرانش مهیا کرد تا کاربران بیشتری از استفاده این پیام رسان لذت ببرند و امکانات بیشتری را نیز در دسترس داشته باشند.

امروز بعد از گذشت چندین ماه از اعلام جایزه تلگرام برای سازندگان بهترین ربات های پیام رسان تلگرام، شاهد اولین برندگان جایزه  BotPrize هستیم. ربات‌های برنده باید در دسته بندی‌های ویرایش عکس، کاربردی، سرگرمی، دوست‌یابی و مالی قرار داشته باشند و محبوبترین و پر استفاده‌ترین ربات در نوع خود باشند.

در ادامه شاهد بهترین ربات های پیام رسان تلگرام و توضیح مختصری در رابطه با آنها هستید:

 

بهترین و محبوبترین ربات‌ها در تلگرام مشخص شدند. پنج ربات از ربات‌های تلگرامی محبوب و پر استفاده در سراسر جهان، امروز توسط شرکت روسی تلگرام مشخص شدند.

@icon8bot: بهترین ربات تلگرامی برای ویرایش و بهبود عکس را باید آیکون 8 نامید. این ربات همچون نرم افزار Prisma تصاویر شما را با استفاده از افکت‌های زیبا و دیدنی به یک عکس دیدنی و بی عیب و نقص تبدیل می‌کند.

@integram_bot: اگر شما توسعه دهنده و برنامه نویس هستید یا از سیستم‌های مدیریتی زیاد استفاده می‌کنید بهتر است نگاهی به بات integram بیاندازید. ربات اینتیگرام بسیار کاربردی است و شما می‌توانید از سرویس‌های Trello، Gitlab، Bitbucket و… در محیط چت استفاده کنید.

@werewolfbot: در پیام رسان تلگرام بازی‌های بسیار زیادی توسط توسعه دهندگان ایجاد شده است؛ اما محبوبترین بازی werewolfbot است که در کشورهای جنوب شرق آسیا طرفداران زیادی دارد. شما می‌توانید این ربات را به گروه‌های تلگرامی خود اضافه کنید و در کنار دوستانتان از این بازی استفاده کنید و لذت ببرید.

@strangerbor: ربات strangerbor یکی از ربات‌های کارآمد برای حفظ حریم شخص و لو نرفتن مشخصات افراد است. شما می‌توانید از این ربات برای ارتباط به صورت رندوم و ناشناس با شخص دیگری استفاده کنید تا اطللاعاتتان منتشر نگردد. ربات تلگرامی strangerbor در منطقه جنوب اروپا بسیار محبوب و پر استفاده است.

@octopocket_bot: ربات تلگرامی octopocket یک ربات برتر در زمینه مالی است. شما با استفاده از این ربات قادر هستید پول انتقال دهید و حتی در اسپانیا با استفاده از این ربات می‌توانید از خودپرداز استفاده کنید. شایان ذکر است این ربات بین کاربران اروپایی پیام رسان تلگرام بسیار محبوب است.

نظر شما در مورد بات‌های تلگرامی چیست؟ شما از کدام ربات در تلگرام استفاده می‌کنید؟!

.

منبع: Telegram

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    بسیار عالی و کاربردی سپاس

    پاسخ

    سلام
    از درج نظرتان متشکریم

    پاسخ