;
coinex

اندروید نوقا برای گوشی‌ گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج نیز در راه است

اندروید نوقا برای گوشی‌ گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج

اندروید نوقا برای گوشی‌ گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج نیز در راه است. به زودی این به روزرسانی در دسترس خواهد بود.

یک هفته بعد از آن که شرکت سامسونگ شروع به انتشار نسخه‌ جدید اندروید 7.0 نوقا بر روی گوشی‌های پرچمدار خود یعنی گلکسی S7 و گلکسی S7 edge کرد، این شرکت اعلام کرده که به زودی نسل قبلی این گوشی‌ها یعنی گلکسی S6 و گلکسی S6 edge نیز  مجهز به این نسخه‌ی جدید اندروید خواهند شد.

بر اساس خبری که در SamMobile در این زمینه منتشر شده است تغییرات نوقا برای آماده سازی به منظور استفاده در سامسونگ گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج به پایان رسیده است؛ اما به نظر می‌رسد که شرکت سامسونگ قصد ندارد آن را تا پایان امسال بر روی دستگاه‌های خود منتشر کند. هم چنین گفته می‌شود که احتمال انتشار نسخه‌ی نهایی و تأیید شده‌ی اندروید نوقا برای گلکسی اس 7 و اس 7 اج نیز در سال جاری میلادی کم است و احتمالا شرکت سامسونگ این کار را نیز به اوایل سال 2017 موکول خواهد کرد.

بر اساس آنچه توسط کاربران آزمایش کننده‌ی نسخه‌ی بتای نوقا بر روی دستگاه‌های S7 و S7 edge گزارش شده است، این نسخه‌ی جدید اندروید در واقع تغییرات بسیار خوبی را با خود برای این گوشی‌ها به همراه آورده است. این نسخه به کاربر، تغییرات مثبتی را در رابطه با ویژگی‌های مرتبط با TouchWiz (رابط کاربری گوشی های سامسونگ) ارائه می‌کند.

از جمله این تغییرات می توان به طراحی روش راحت ‌تری برای اتصال و انتقال داده میان دستگاه‌های دیگر اشاره کرد. ایجاد تغییرات مثبت نه تنها باعث رضایتمندی بیشتر کاربر از استفاده از این قابلیت می‌شود بلکه باعث می‌شود عملکرد سیستم عامل نیز به صورت کلی بهتر شود. در ضمن اینکه سامسونگ مجموعه‌ای از ویژگی‌های کوچک مختص به خود مانند زنگ‌های هشدار اختصاصی را در این نسخه از اندروید گنجانده است که در گوشی‌های اندرویدی دیگر در دسترس نیست.

اندروید نوقا خود به تنهایی می‌تواند باعث بهتر شدن عملکرد گوشی بشود. به روزرسانی اندروید نوقا برای گوشی‌ گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج نیز می‌تواند موجب رضایتمندی بیشتر کاربران شود.

با اینکه واکنش‌های اولیه‌ی کاربران در مورد تغییرات به وجود آمده در TouchWiz که در نسخه‌ی سامسونگ نوقا برای گوشی‌های گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج ارائه شده، مثبت است؛ اما الان برای پیش بینی کردن اینکه کدام یک از این تغییرات به اندروید نوقا برای گوشی‌ گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج راه پیدا می‌کند، کمی زود است.

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر