;
coinex

به روزرسانی جدید Google Photos قابلیت ساخت انیمیشن به صورت آفلاین را فراهم می‌کند

به روزرسانی جدید Google Photos قابلیت ساخت انیمیشن به صورت آفلاین را فراهم می‌کند

به روزرسانی جدید Google Photos قابلیت ساخت انیمیشن به صورت آفلاین را در اختیار شما قرار خواهد داد. کمی پیش، نرم افزار گوگل برای دستگاه‌های اندرویدی به روزرسانی ای دریافت کرد که قابلیت‌های زیاد و جدیدی را به آن اضافه می‌کند. بعد از انتشار قابلیت انیمیشن سازی از فیلم‌ها در ماه گذشته، حالا گوگل این امکان را به شما می‌دهد تا حتی زمانی که آفلاین هستید نیز قابلیت ساخت انیمیشن ها را داشته باشید.

برای آزمایش این قابلیت تنها کافی است که اینترنت موبایل و همچنین وای فای خود را قطع کرده و بین 2 تا 50 عدد عکس از گالری خود انتخاب کنید. سپس دکمه Create را بزنید تا نرم افزار، باقی کار ها  را برای شما انجام دهد. البته بدیهی است که شما تنها می‌توانید عکس‌هایی که در گوشیتان ذخیره شده است را انتخاب کنید، نه عکس‌هایی که در cloud هستند.

علاوه بر این، گوگل میانبرهای جدیدی از نرم افزار برروی دستگاه‌های اندروید نوقا اضافه کرده است. همچنین کاربران قادر خواهند بود تا عکس‌های خود را در آلبوم‌های مختلف به صورت “ترتیب زمانی” یا “اخیرا اضافه شده” مرتب کنند.

همچنین یک گزینه جدید که به کاربران اجازه می‌دهد تا با انتخاب عکس و کشیدن آن آیتم‌های خود را مرتب کنند نیز به نرم افزار اضافه شده است.

علاوه بر این، اخبار تغییرات جدید حاکی از این است که کاربران Google Photos از این پس قادر خواهند بود تا با سرعت بیشتری عکس‌های خود را به اشتراک بگذارند. این به روزرسانی تجربه جدیدی از به اشتراک گذاری در اختیار کاربران قرار خواهد داد، تجربیاتی که به کاربر این اجازه را خواهند داد تا هرگونه ایمیل، عکس و شماره تلفنی را بتوانند به اشتراک بگذارد.

این به روزرسانی قاعدتا باید برای تمامی دستگاه‌های اندرویدی در دسترس باشد؛ اما به هر حال شما می‌توانید تمامی نسخه ها را در گوگل پلی مشاهده کنید.

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر