;
coinex

گوشی هواوی میت 9 پرو در چین رونمایی شد

گوشی هواوی میت 9 پرو در چین رونمایی شد

گوشی هواوی میت 9 پرو به طور رسمی معرفی شد. در چند روز گذشته شایعات زیادی از این موضوع خبر می دادند که به احتمال زیاد شرکت چینی هواوی یک نسخه پرو هم برای گوشی جدید خود یعنی میت 9 معرفی خواهد کرد. حال اما، به نظر می رسد که همه این شایعات درست بوده و گوشی جدید هواوی بالاخره رخ نشان داد.

به نظر می رسد که این شرکت چینی تولید کننده گوشی های هوشمند، گوشی هواوی میت 9 پرو را به طور کلی با استانداردهای کشور چین تولید کرده است. فروش هر دو مدل، از این هفته در کشور چین آغاز می شود و این در حالی است که ظاهرا هواوی میت 9 با طراحی پورشه از اواسط ماه دسامبر یعنی 1 ماه دیگر آغاز خواهد شد.

برخلاف نسخه معمولی هواوی میت 9 که دارای یک صفحه نمایش 5.9 اینچی با کیفیت تصویر فول اچ دی است، نسخه پرو این گوشی دارای یک صفحه نمایش کوچک تر 5.5 اینچی است که دارای لبه هایی از دوطرف خمیده است و با کیفیت تصویری کواد اچ دی (رزولوشن 1440 در 2560 پیکسل) عرضه خواهد شد.

علاوه بر این، اسکنر اثر انگشت که در مدل معمولی در پشت گوشی قرار داده شده بود، در مدل پرو به جلوی این دستگاه منتقل شده است. این سنسور در زیر دکمه خانه گوشی هواوی میت 9 پرو جای داده شده و به نظر می رسد اکنون بتوان راحت تر آن را پیدا و از آن استفاده کرد.

سایر مشخصات سخت افزاری این گوشی ظاهرا با مدل معمولی یکسان است، از جمله این مشخصات می توان به چیپست کرین 960، دوربین دوگانه، میزان رم و ظرفیت باتری (4000 میلی آمپر ساعت) اشاره کرد. با این وجود اما ظاهرا که نسخه پرو این گوشی قیمت بالاتری به نسبت مدل معمولی آن خواهد داشت.

هواوی میت 9 پرو

هواوی میت 9 پرو

به گفته هواوی، نسخه پرو گوشی میت 9 با قیمت های 685 دلار (نسخه با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی) و یا 755 دلار (نسخه با 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی) در کشور چین به فروش خواهد رسید. متاسفانه برخلاف شایعات گذشته مبنی بر فروش یک مدل دیگر از گوشی هواوی میت 9 با 6 گیگابایت رم و همچنین 256 گیگابایت حافظه داخلی که گفته شده بود قرار است با قیمت 835 دلار به فروش برسد، شرکت هواوی از انجام این کار امتناع کرده است و تنها دو مدل از این نسخه را عرضه خواهد کرد.

شرکت هواوی چیزی در مورد فروش این گوشی در سایر کشورها نگفته است، پس بنابراین نمی توانیم با قطعیت بگوییم که آیا این گوشی ها در ماه های آینده در دیگر کشورها هم به فروش خواهد رسید و یا هواوی تصمیم دارد تا این گوشی را به صورت انحصاری تنها در کشور چین به فروش برساند.

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر