;
coinex

آپدیت برنامه Swiftkey برای اندروید همراه با چند طرح ‌بندی برای کیبورد و حالت ناشناس

آپدیت برنامه Swiftkey برای اندروید همراه با چند طرح ‌بندی برای کیبورد و حالت ناشناس

برنامه Swiftkey برای اندروید همراه با چند طرح ‌بندی برای کیبورد و حالت ناشناس به‌ روزرسانی شد.

برنامه Swiftkey که یکی از بهترین کیبوردها برای دستگاه‌های اندروید است، به ‌تازگی به روزرسانی کوچکی را دریافت کرده است که این به ‌روزرسانی ویژگی‌های جدیدی را به آن اضافه می‌کند. اگر چند سالی است که از این برنامه استفاده می‌کنید حتما متوجه شده‌اید که توسعه ‌دهندگان معمولا ‌به روزرسانی‌های معناداری را برای این برنامه ارائه کرده‌اند.

به روزرسانی جدید، طرح QWERTZ سوئیس فرانسوی را به برنامه اضافه می‌کند. همچنین آخرین نسخه از برنامه Swiftkey دارای طرح توسعه ‌یافته QWERTZ برای سوئیسی آلمانی و سوئیسی ایتالیایی است. این ویژگی‌های جدید استفاده از این کیبورد را برای کسانی که این طرح‌ها را برای سریع تایپ کردن انتخاب کرده‌اند، آسان‌تر می‌کند.

ویژگی بعدی حالت ناشناس است که توسعه ‌دهندگان، این حالت را برای متوقف کردن موقت یادگیری عبارات و کلمات توسط برنامه، به آن اضافه کرده‌اند. به‌ این ‌ترتیب، برنامه یک سطح مناسب و معقول از حریم خصوصی را برای کسانی که به آن نیاز دارند ارائه می‌کند.

در آخر هم باید بگوییم، این به ‌روزرسانی برخی از اشکالات اپلیکیشن Swiftkey را رفع می‌کند. به‌عنوان‌مثال، بعد از این ‌به روزرسانی، کشیدن مکان ‌نما در زمان تایپ زبان چینی باعث بروز مشکل نمی‌شود. علاوه بر این، اکنون تم‌ها بعد از اولین کلیک دانلود می‌شوند.

هم ‌اکنون نسخه جدید برنامه SwiftKey برای اندروید از طریق فروشگاه گوگل قابل دریافت است. پس اگر برنامه را بر روی دستگاه خود دارید، مطمئن شوید که به نسخه جدید به روزرسانی شده باشد تا بتوانید از تمام ویژگی‌های تازه آن استفاده کنید.

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر