;
coinex

خبری خوش برای دوستداران عکاسی سلفی ؛ قاب گوشی لومی 2 عرضه شد

خبر خوشی برای دوستداران عکاسی سلفی باشد، کیس لومی 2 عرضه شد

این مطلب می تواند خبر خوشی برای دوستداران عکاسی سلفی باشد، کیس لومی 2 عرضه شد. در ادامه با تکرا همراه باشید.

لومی (LuMee) یک قاب تلفن همراه است که لبه جلویی آن پوشیده از چراغ‌های LED است. این چراغ‌ها قرار است، ظاهر سلفی‌هایی که می‌گیرید را ارتقاء دهند. این کیس توسط برخی چهره‌های مطرحی مانند کیم کارداشیان (Kim Kardashian) نیز استفاده شده است. قیمت نسخه اصلی لومی اخیرا افت کرده است برای همین فضا برای عرضه قاب لومی 2 (LuMee 2) فراهم شده است.

چراغ‌های استفاده شده در کیس لومی 2 حدود 93 درصد درخشان‌تر از چراغ‌های مدل اصلی است. همچنین دارای بدنه‌ای باریک‌ تر با ماندگاری بیشتر است. کیس لومی 2 برای گوشی های اپل آیفون 6 اس (iPhone 6s)، آیفون 6 اس پلاس (iPhone 6s Plus)، آیفون 7 (iPhone 7) و آیفون 7 پلاس (iPhone 7 Plus) در دسترس است. قیمت این کیس چراغ ‌دار، 54.95 دلار است و در رنگ‌های مشکی، طلایی، سرخابی و سفید ارائه شده است.

نسخه اصلی کیس لومی در گوشی‌های آیفون 5 (iPhone 5)، آیفون 5 اس (iPhone 5s) و آیفون اس ای (iPhone SE) در دسترس است. قیمت اولیه این مدل  49.95 دلار بود که با اعمال تخفیف 20 درصدی، به 39.95 دلار کاهش یافته است. این مدل در شش رنگ ارائه شده است. نسخه اصلی کیس لومی نیز برای آیفون 6 (iPhone 6) و آیفون 6 پلاس (iPhone 6 Plus) با 27 درصد تخفیف، از  54.95 دلار به  39.95 دلار افت قیمت داشته است.

اگر شما و دوستانتان از دوستداران عکاسی سلفی هستید، لومی 2 هدیه مناسبی برایتان است و اگر یکی از آنها را برای دوستتان بخرید مطمئنا برای خودتان نیز خواهید خرید. اگر علاقه مند هستید روی لینک منبع کلیک کنید.

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر