;
coinex

آیا حقیقتا در سال 2017 سه مدل از گوشی های آیفون عرضه می شود؟

سه مدل از گوشی های آیفون

آیا واقعا در سال 2017 سه مدل از گوشی های آیفون عرضه می شوند؟ برای پاسخ به این پرسش در ادامه با ما همراه باشید.

وقتی بحث اطلاعات در مورد آیفون های آینده شرکت اپل به میان می آید، هیچ نامی معتبر تر از یک تحلیلگر به نام مینگ چی کو وجود ندارد. در جدیدترین متنی که از او به بیرون درز کرده است، جزئیاتی از محصولات آینده شرکت اپل به خصوص آیفون 8 که قرار است شهریور سال آینده رونمایی شود، وجود دارد.

این روزها اخبار و شایعات در مورد این محصولات به سرعت برق و باد در حال مخابره شدن است و جالب است بدانید که برخی از آن ها کاملا ضد و نقیض هستند، پس بنابراین گرفتن اطلاعات از تحلیلگران معتبر برای این کار بسیار می تواند دید بهتری در مورد این محصولات در اختیار ما قرار دهد.

برای مثال، تحلیلگران بارکلیز ( Barclays ) و Nikkei به این موضوع که در سال 2017 سه مدل از گوشی های آیفون شرکت اپل وجود دارد که یکی از آن ها دارای پنل 5 اینچی است، اما هنوز تصمیم نهایی شرکت اپل در هاله ای از ابهام است و آن ها در حال بررسی سناریوهای متفاوت هستند که به پنل اولد انعطاف پذیر بستگی دارند که ظاهرا حداقل یکی از مدل های آیفون دارای این پنل ها باشند.

مینگ چی کو معتقد است، با این حال که ممکن است سه مدل از گوشی های آیفون وجود داشته باشند؛ اما 2 مدل از آن ها همانند مدل های کنونی دارای پنل های LCD با اندازه های 4.7 و 5.5 اینچی است. در حالی که نسخه پریمیوم آیفون 8 دارای پنل اولد خواهد بود و هنوز اندازه آن مشخص نیست. این در حالی است که شایعات قبلی به این موضوع اشاره می کردند که آیفون 5.8 اینچی دارای پنل اولد است.

” تحقیقات ما نشان می دهد که در سال 2017 شاهد 3 مدل از گوشی های آیفون خواهیم بود، یکی از این مدل های دارای پنل اولد و 2 مدل دیگر دارای پنل های قدیمی TFT-LCD با اندازه های 4.7 و 5.5 اینچی خواهند بود. ما معتقدیم که مدل های اولد و 5.5 اینچی LCD دارای دوربین های دوگانه هستند. در گذشته پیش بینی شده بود که 30 تا 40 درصد از آیفون های سال 2017 دارای دوربین های دوگانه خواهد بود که بر اساس گزارشات اخیر، این رقم به 65 تا 75 درصد از کل آیفون های سال 2017 افزایش می یابد.

شایعات دیگر در مورد این گوشی های این بود که احتمالا آیفون های سال 2017 دارای بدنه تمام شیشه ای و همچنین لبه های از دو طرف خمیده خواهند بود. حال اما با این اخبار جدید به نظر می رسد که مدل پریمیوم این گوشی ها دارای صفحه نمایش 5.5 اینچی بوده و همچنین، تمام این تغییرات برای این مدل در نظر گرفته شده باشد و کاربرانی که نمی توانند گوشی های آیفون خود را بدون دکمه خانه و به همراه لبه های خمیده تصور کنند به سراغ سایر مدل ها رفته و آن ها را خریداری کنند.

نظر شما در مورد این سناریو چیست؟ به نظر شما آیا وجود این تعداد از گوشی های آیفون ممکن است به سابقه این شرکت ضربه بزند و میراث استیو جابز را نابود سازد و یا برعکس موفقیت های بیشتری را نصیب این شرکت خواهد کرد؟ بخش نظرات در اختیار شماست.

.

منبع : phoneArena

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر