;
coinex

ایرسلفی ؛ یک پهپاد جیبی برای دوستداران عکاسی سلفی

ایرسلفی (AirSelfie) یک پهپاد دوربین دار جیبی است که قادر است تا به راحتی به گوشی های هوشمند متصل شده و تصاویری با کیفیت اچ دی بگیرید. سلفی گرفتن این روزها به یکی از تفریحات کاربران گوشی های هوشمند تبدیل شده است. ثبت لحظه به لحظه خاطرات در حالی که خودتان نیز بخشی از آن باشید، انصافا خالی از لطف نیست.

ایرسلفی نیز این نیاز را احساس کرده و برای آن ایده جالبی پیاده کرده است. این پهپاد جیبی کوچک که به یک دوربین 5 مگاپیکسلی مجهز شده با استفاده از چهار توربوفن کوچک قادر است تا ارتفاع 20 متری به هوا برخواسته و تصاویر بی حد و حصری را از شما و دوستانتان ثبت کند. تصاویری زیبا با کیفیت تصویری اچ دی و البته زاویه دیدی بسیار باز!

این گجت مخصوص دوستداران سلفی، در زمانی که مورد استفاده نباشد به راحتی می تواند در یک قاب گوشی هوشمند آرام بگیرد.

ایرسلفی

پهپاد AirSelfie برای زندگی های پرتحرک امروزی طراحی شده، وزن آن تنها 52 گرم بوده که در یک قاب آلومینیومی مقاوم جای گرفته است. این دستگاه با استفاده از یک اپلیکیشن مخصوص که برای سیستم عامل های ios و اندروید به صورت رایگان قابل دانلود است، کنترل می شود.

شما به راحتی می توانید از طریق یک گوشی هوشمند، ایرسلفی را از زمین بلند کرده، عکاسی کنید، فیلم بگیرید و مجددا آن را به زمین بنشانید. با استفاده از یک تایمر، شاتر دوربین می تواند تا 10 ثانیه با تاخیر زمانی، عکسبرداری کند (این زمان به اندازه کافی برای ژست گرفتن، مناسب است).

 پس از گرفتن عکس های متعدد توسط این پهپاد کوچک، می توانید آنها را به طور مستقیم در شبکه اجتماعی به اشتراک بگذارید و دوستان خود را شگفت زده کنید.

ایرسلفی

ایرسلفی حجمی تقریبا برابر با یک گوشی هوشمند دارد. این گجت در اندازه های 94.5 میلیمتر طول، 67.4 میلیمتر پهنا و 10.6 میلیمتر ضخامت، گسترده شده است. این پهپاد مخصوص سلفی، باریکترین و سبکترین دوربین پروازی اچ دی را در خود جای داده و به راحتی می تواند در قاب گوشی شما قرار بگیرد.

ایرسلفی دارای یک حافظه 4 گیگابایتی نیز هست که می تواند فضای ذخیره سازی کافی برای ذخیره کردن عکس‌ها را در اختیارتان بگذارد. 20 متر مسافت طی شده، 20 متر حداکثر ارتفاع و 3 دقیقه زمان پروازی، قدرت مانور این پهپاد جیبی را نشان می دهد.

هم اکنون در کیک استارتر کمپینی برای جذب سرمایه لازم برای تولید این دستگاه به راه افتاده است. سازندگان آن به دنبال کسب یک سرمایه 45 هزار یورویی برای آغاز تولید ایرسلفی هستند.

 در زمان نوشتن این متن چیزی در حدود نیمی از سرمایه لازم برای ساخت آن فراهم شده است (کمی بیش از 20 هزار یورو) و اگر طبق پیش بینی های صورت گرفته همه هزینه های اولیه تامین شود، ایرسلفی با قیمتی در حدود 189 دلار، در مارس 2017 در دسترس خواهد بود.

ایرسلفی

.

منبع: airselfiecamera

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر